Turistă, revoltată pentru o taxă absurdă cerută de patronul unui restaurant. Pentru ce trebuia să plătească în plus: „Cred că, odată cu asta, am atins fundul prăpastie”

3 septembrie 2025 8:55   Internațional

O femeie care mergea de aproape o lună la restaurantul „Urbinati”, din Italia, a avut parte de o experiență cu totul neașteptată atunci când a dorit să își încarce telefonul. Experiența ei a stârnit dezbateri pe Internet, după ce tânăra a vorbit despre ce i s-a întâmplat în mediul online.

Femeia a povestit că frecventa de aproximativ o lună restaurantul „Urbinati”, atunci când, într-o zi caniculară de vară, telefonul i s-a descărcat complet. Și cum se afla în apropiere de restaurant, ea a mers la restaurant și a întrebat dacă poate să își încarce telefonul. Iar răspunsul pe care l-a primit a fost unul clar: pentru 30 de minute de încărcare, trebuie să plătească 50 de cenți.

Clienta a acceptat condiția și și-a lăsat telefonul la încărcat vreme de 42 de minute. Însă, atunci când s-a întors după el, ea a primit o notă de plată pe care era scrisă suma de un euro. „Cred că, odată cu asta, am atins fundul prăpastie”, a scris femeia în mediul online.

Experiența femeii a stârnit dezbateri în mediul online

Povestea a devenit rapid virală pe grupurile online locale, iar internauții au reacționat diferit atunci când au auzit despre ce s-a întâmplat. Unii oameni au spus că multe restaurante nici nu cer bani clienților pentru a-și încărca telefoanele, iar locația cu pricina nu face decât să își înstrăineze clienții.

„În opinia mea, să faci un client să plătească pentru încărcarea telefonului mobil înseamnă pur şi simplu să-l alungi. Nu a cerut să-și încarce o mașină electrică, ci un telefon”, a scris un internaut, care nu a fost de acord cu rigorile restaurantului.

Cum au reacționat internauții

În același timp, alte persoane au fost de acord cu patronii restaurantului și nici nu au înțeles de ce s-a plâns femeia în mediul online, având în vedere că a știut de la început că va trebui să plătească.

„Gestorul stabilimentului i-a comunicat clar prețul înainte, iar doamna a acceptat. În plus, i s-a eliberat și bon fiscal, deci nu văd unde este problema. Dacă nu era de acord, putea refuza”, a scris un internaut.

Mai multe