Când începe Black Friday în România. Data la care vor fi cele mai multe reduceri din an
Black Friday 2023 România se organizează în data de 10 noiembrie 2023. Click! îți spune care sunt magazinele cu cele mai mari reduceri!
Conform tradiției americane, Black Friday 2023 este în ziua de după a patra joi a lunii noiembrie (Ziua Recunoștinței), adică pe 24 noiembrie 2023. Așa cum s-a mai întâmplat până acum, e foarte posibil să avem două perioade de reduceri, care se pot extinde peste ambele weekend-uri sub numele de Black Weekend 2023. Vezi AICI lista!
Ziua cu cele mai mari reduceri din an, Black Friday 2023, se anunță a fi o zi de senzație, datorită diversității magazinelor participante, care vor avea discount-uri chiar și de 90%.
Încasări de peste 350 milioane de euro în 2022
Încasările generate cumpărăturile realizate de către români, în ediţia de anul trecut a „Black Friday", au depăşit 400 de milioane de euro, după ce, în 2021, suma a fost în jurul a 350 milioane de euro, arată estimările consultanţilor Frames.
Potrivit unei analize de specialitate, cea de-a 12 ediţie a „Black Friday" a debutat sub influența inflației dar „teama de scumpiri a generat, în mod paradoxal, una dintre cele mai bune perioade de shopping din ultimii ani”.
Estimările Frames relevă faptul că, după un an 2021 în care Black Friday a generat încasări de aproximativ 350 milioane de euro (la nivelul întregii luni noiembrie/online&offline), în 2022 s-ar putea depăşi borna de 400 milioane de euro.
„Teama de scumpiri este catalizatorul febrei cumpărăturilor din acest an. Va fi o adevărată vânătoare de promoţii, de preţuri mai bune la aproape toate tipurile de produse şi servicii, de la îmbrăcăminte şi încălţăminte la electronice, electrocasnice, produse de beauty, alimente şi băuturi. Focusul majorităţii clienţilor va fi pe cumpărarea unor produse de care au nevoie sau despre care se gândesc să le cumpere acum până să se scumpească'', se arăta într-o analiza financiară de anul trecut, făcută chiar înainte de marea zi a recucerilor.
În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta a trecut de de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei cât a fost anul trecut.