Ce se întâmplă cu pasagerii care au cumpărat bilete de avion la Blue Air? Compania rupe, într-un final, tăcerea

1 august 2022 15:59   Național

În urmă cu puțin timp vă povesteam că sunt probleme destul de mari la compania Blue Air, care a primit o amendă usturătoare de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, iar angajații au început să protesteze din cauza condițiilor de lucru. Se pare că purtătorii de cuvânt ai companiei neagă acum toate zvonurile și transmit că toate procedurile se desfășoară conform planului. Mai multe detalii despre situația inițiamă, AICI.

În cel mai nou comunicat emis de reprezentanții Blue Air se arată că zborurile au fost operate precum era planificat, fără să anuleze vreun zbor. Totodată, peste 76.000 de pasageri au ajuns în siguranță la destinație, fiind transportați de compania citată, în contextul în care se zvonea că au de gând să iasă de pe piață fără să despăgubească angajații sau persoanele care achiziționaseră bilete pentru a călători în perioada imediat următoare.

Află mai multe despre companie: Planuri de vacanță „suspendate”! Dispar 20 de destinații operate de Blue Air

Totodată, CEO-ul companiei transmite că problemele despre care se discută în ultima perioadă nu vizează doar compania Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, ci întreaga industrie a aviației. Amenda usturătoare de două milioane de euro pe care au primit-o din partea ANPC a surprins conducerea companiei, dat fiind faptul că mai multe companii aeriene au avut parte de anulări sau întârziei în perioada citată de ANPC- 1 aprilie – 31 aprilie.

Blue Air infirmă vehement ieșirea de pe piață

Mai mult decât atât, în același context se vehicula ieșirea de pe piață a companiei, situație pe care CEO-ul o neagă vehement și transmite că plănuiește extinderea Blue Air în România, nicidecum opusul acestei situații.

„Amenda record primită de Blue Air din partea ANPC pe mine m-a mirat un pic. În condițiile în care cel mai important lucru acum este să avem grijă de pasagerii noștri și să-i servim cât putem mai bine, să îi confortăm de faptul că într-un moment în care este situația este extrem de tulbure în aviația mondială, Blue Air își servește pasagerii.

Nu rata: Un avion Blue Air s-a depresurizat cu 30 de minute înainte de a ateriza la București. Măștile de oxigen s-au activat

Ne trezim cu … nu numai amenda, dar și modul de comunicare pe care l-a făcut ANPC-ul l-am găsit cel puțin ciudat, având în vedere faptul că noi nu am anulat niciun zbor în această perioadă - și menționez încă o dată - am auzit și am văzut și eu în presă mențiuni privind dorința sau planul Blue Air de a se retrage din piața românească de ceva vreme. Întâmplarea face că eu sunt și proprietarul companiei și cel puțin de când sunt eu aici, din 2013, Bue Air nu a avut niciodată intenția să retragă.

 Și în continuare, Blue Air nu se va retrage din România, va continua să se extindă în România, va continua să servească pasagerii și mărturie stau milioane de pasageri pe care i-am transportat până acum și încrederea următorilor 700.000 de pasageri care continuă să călătorească cu noi”, a declarat Cristian Rada, acționar principal și CEO Blue Air, potrivit știrileprotv.ro.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Mai multe