„Nu cumpărați!”. Un român trage un semnal de alarmă. Ce „țeapă” și-a luat cu un produs cumpărat de la Kaufland

16 iulie 2024 10:23   Național
Ultima actualizare:

Un român avertizează despre „ţeapa” de la Kaufland! Recent, bărbatul a povestit pe un grup de Facebook că a rămas complet dezamăgit de anumite produse pe care le-a achiziționat „la reducere”. Mai exact, românul nemulțumit a descoperit că pepenii pe care i-a adus acasă nu au niciun gust.

Conform bărbatului, pepenele cumpărat în aceste zile din Kaufland nu au niciun gust. Românul i-a avertizat pe alții, pe un grup de Facebook, să aibă grijă atunci când cumpără produse „la reducere”.

„Doresc să mă adresez tuturor! NU CUMPĂRAŢI PEPENI de la Kaufland! 2.99 lei pe kg! Am luat unul. L-am luat și pe al doilea! Primul 17 lei al doilea 15 lei. Țeapă cu amândoi! Păliți și seci. Am văzut eu codițele super uscate. Lotul acesta e compromis, abțineți-vă!”, a scris românul pe un grup de Facebook.

De altfel, în urmă cu câteva zile, un alt român a devenit viral pe rețelele sociale după ce a decis să se întorcă în Kaufland pentru a returna un pepene pe care l-a achiziționat și nu era copt. Adrian a filmat întregul proces și a publicat videoclipul pe rețelele de socializare.

„Obligația noastră este să vă dăm banii pe el”

„Mă duc la supermarket cu acest pepene, pentru că nu este copt, să văd dacă îmi dă banii înapoi pe el”, a declarat Adrian în filmulețul publicat pe TikTok. „Sărut mâna, am și eu o situație mai delicată. Am cumpărat pepenele acesta astăzi și nu știu cum procedăm cu el pentru că nu e copt. Practic, am dat banii degeaba pe el. Am aici și bonul. Au mai fost oameni care au venit și au returnat pepeni?”, a continuat el.

„Din moment ce dumneavoastră l-ați cumpărat și nu este în regulă, obligația noastră este să vă dăm banii pe el”, a fost replica celor de la Kaufland.

Ulterior, mai mulți clienți Kaufland au comentat că au trecut prin situații similare, însă nu au avut inițiativa de a returna produsele. Videoclipul a devenit rapid viral și a strâns nu mai puțin de 1.4 milioane de vizualizări în doar trei zile.

Mai multe