Un craiovean a fost taxat de 70 de ori pentru o oră de parcare. Cum s-a petrecut totul
O oră de parcare în central Craiovei l-a costat pe un bărbat 35 de euro. Cum a fost posibil? Autoritățile spun că este vorba despre o eroare a sistemului de plată a parcării prin sms. Bărbatul nu are de ales și trebuie să-și achite factura la telefon, apoi să aștepte să-și recupereze banii de la autoritățile locale.
Întâmplarea a avut loc în luna iunie, povestește bărbatul. „Pe 22 iunie am mers în centrul Craiovei, în zona English Park, şi am parcat acolo. Am trimis mesaj pentru o oră de parcare şi a fost totul în regulă. Apoi am mers la un local din apropiere şi deoarece aproape trecuse o oră, am mai trimis încă un mesaj pentru o altă oră de parcare. În momentul în care am trimis mesajul mi-a apărut o eroare şi îmi spunea că mesajul nu a fost trimis. Am mai încercat încă o dată să îl trimit şi îmi arăta aceeaşi eroare”, spune păgubitul.
A primit 70 de mesaje unul după altul
Pentru că nu reușea să finalizeze plata parcării, Cristian Iordache a decis să plece, totuși, cu mașina de acolo, tocmai pentru a nu risca o amendă usturătoare. Însă, când a ajuns la autoturism, a început să primească mesaje de confirmare a plății. Șocant a fost faptul că a primit 70 de mesaje, unul după altul.
Deși a mers pe premise că este vorba despre o eroare, compania de telefonie mobilă l-a contrazis. Când și-a verifiocat contul, a doua zi, craioveanul a rămas surprins când a văzut că a fost taxat pentru toate cele 70 de mesaje: total 35 de euro.
„I-am sunat pe cei de la reţeaua de telefonie şi mi-au spus, la început, să aştept să mi se emită factura. Apoi, mi-au spus că ei nu au ce să facă pentru că lor le apare ca un cost suplimentar din mesaje speciale. Practic, mi-au transmis că trebuie să plătesc factura că nu am cum să îmi recuperez banii”, a mai spus Cristian Iordache, potrivit gds.ro.
Ce spun autoritățile
Reprezentanţii primăriei spun că este vorba despre o eroare şi că bărbatul îşi va primi banii înapoi. „Am transmis operatorului cu care avem contract să verifice toate operaţiunile din ziua respectivă şi să îl contacteze pe domnul care a fost taxat de mai multe, să îi explice situaţia şi să facă storno pe sumele respective. Eroarea este de la operatorul de telefonie mobilă. Mesajele au fost trimise, dar operatorul de telefonie nu a confirmat terminalului clientului (telefonului) acest lucru şi telefonul a tot încercat să trimită mesajul pentru că nu avea confirmare“, au declarat reprezentanţii Primăriei Craiova.
Citește și:
Sunt 68 de noi locuri de parcare, în sectorul 6. Cum le iei din fața calculatorului!