O jurnalistă din Franța scoate la iveală adevărul despre armata de tiktokeri a lui Georgescu. Au mințit cu nerușinare, pentru ca ulterior să șteargă clipurile

1 decembrie 2024 8:58   Actualitate
Ultima actualizare:

Jurnalista franceză Emma Audrey a examinat peste 50 de videoclipuri de pe rețeaua socială TikTok și a constatat că acestea aveau drept scop promovarea electorală.

„Alegerile prezidențiale din România: Într-o analiză a 50 de videoclipuri, am constatat că acest program plătit TikTok a fost folosit pentru propagandă electorală. În această campanie, „influencerii” mint din start, susținând că ideea videoclipului „le-a venit spontan”, începe prin a relata jurnalista.

Emma Audrey adaugă că majoritatea videoclipurilor nu menționează că sunt parte a unei campanii plătite. Deși nu indică explicit pe cine să voteze, întregul conținut promovează imaginea unui anumit tip de președinte, ale cărui trăsături se potrivesc cu cele susținute de Călin Georgescu în campania sa.

În plus, aceasta susține că videoclipurile au fost șterse după primul tur al alegerilor prezidențiale, în care Georgescu a ajuns finalist, bazându-se exclusiv pe rețelele de socializare și, conform propriei sale declarații, fără a cheltui niciun euro pentru campanie. Într-un videoclip postat pe TikTok, jurnalista își exprimă mulțumirile către postul de televiziune Antena 3 pentru difuzarea videoclipului.

„Antena 3 a difuzat videoclipul și sperăm ca multă lume să înțeleagă de ce este problematic să faci așa ceva înainte de alegeri. 

Merci @stirileromanieiantena3!

PS: Profit să felicit pe jurnaliști pentru profesionalismul lor. M-am uitat la emisiunea lor, au făcut o investigație foarte meticuloasă și factuală pe influențele diferite în această campanie electorală”, a transmis aceasta.

Mai multe