Filmul Teambuilding a cucerit Netflix. E pe primul loc la vizionări în startul anului 2023

3 ianuarie 2023 10:36   PrimeTime
Ultima actualizare:

Filmul Teambuilding a cucerit Netflix. De la 1 ianuarie 2023, comedia care a strâns sume uriașe în box-office-ul românesc poate fi vizionată și pe cunoscuta platformă.

Producția cu Matei Dima, Micutzu şi Şerban Pavlu s-a dovedit un succes instant și pe Netflix. Filmul, lansat în cinematografe la finalul lunii septembrie 2022, este o satiră a vieții din corporație, cu întâmplări amuzante dintr-un treambuilding în care corporatiștii se dezlănțuie, arătându-și, în final, și partea umană. Filmările au avut loc în București și la munte, în perioada iulie-septembrie 2021.

După ce a strâns până la sfârşitul anului, adică în trei luni, 983.000 de spectatori şi încasări de 23,16 milioane de lei, potrivit Cinemagia, Teambuilding ia cu asalt acum și platforma Netflix.

Teambuilding e cel mai vizionat film de pe Netflix

Teambuilding a intrat pe platforma Netflix, de la 1 ianuarie. În doar două zile, comedia a ajuns pe primul loc în topul celor mai urmărite producţii de pe platforma de streaming, în România. 

Din distribuția filmului fac parte Matei Dima, Micutzu, Anca Dinicu, Nicu Banea, Șerban Pavlu, Roxana Condurache, Cristi Pulhac, Monica Odagi și Nuami Dinescu.  

Teambuilding, filmul românesc cu cele mai mari încasări

„Teambuilding“ a devenit filmul românesc cu cele mai mari încasări din toate timpurile: în 13 săptămâni de rulare a avut peste 980.000 spectatori și încasări de peste 4,6 milioane de euro. Investiția a fost de aproximativ 800.000 de euro.

„Investiția în «Teambuilding» a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film românesc. Faptul că a avut un succes atât de mare ne bucură și ne liniștește, dacă nu mergea... riscam să ajungem pe străzi. Morala? Să nu riști, decât dacă crezi cu adevărat în ceva“, a declarat Matei Dima (Bromania), într-un interviu pentru Adevărul.      

Succesul se măsoară în funcție de ceea ce ți-ai propus. Noi ne-am propus asta și a depășit așteptările. Dincolo de bani, este despre sutele de mii de oameni care au mers să vadă filmul. Este despre faptul că au râs, că s-au simțit bine.

«Teambuilding» este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie. Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes“, a mai adăugat acesta.

Au apărut și primele critici

De la persoane publice la simpli spectatori au criticat limbajul vulgar, umorul facil, glumele slabe etc. În rețelele sociale, filmul a fost catalogat, de mulți, drept „o mizerie“, „mediocru“, „panaramă de film“, „porcărie“, „tentativă de umor“, „prostia în formă pură“, scrie Adevărul.

Totuși, cei aproape un milion de spectatori din cinematografe și cei care au vizionat filmul pe Netflix demonstrează că pelicula a avut un imens succes comercial, iar mult specatori au spus depre „Teambuilding“ că este „o comedie reușită“, „un început bun pentru filmul românesc“, „primul hate pe 2023“ sau „un film surprinzător, de referință“.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro! 

Mai multe