Rihanna, show erotic la lansarea noii sale colecții de lenjerie intimă, în Paris VIDEO
Rihannei îi merge bine și în afaceri, nu doar în muzică! Artista a lansat noua sa colecție Fenty, la hotelul de lux LVMH, la Săptămâna Modei din Paris. Invitații au avut parte și de un spectacol LIVE, în care Rihanna, alături de alte modele, au dansat provocator în lenjerie intimă„Savage X Fenty”.
Brand-ul lansat de Rihanna este deja renumit în întreaga lume. Însă, abia acum a avut debutul pe podium. Celebra cântăreață a lansat o colecție de lenjerie intimă, care se adresează femeilor de toate vârstele și de toate „mărimile”. Rihanna a mers pe ideea de diversitate și ales modele plus-size, minione, de toate vârstele, etniile și identități sexuale, dar și manechine renumite, pentru a-și promova noua colecție.
Rihanna și-a făcut deja un nume în lumea modei
Încă de la ănceputul anului, Rihanna a fost pe culmile succesului. Artista făcut o colaborare între brendul său și VMH Moët Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare grup de lux din lume, iar linia de make-up Fenty s-a dovedit a fi și ea un real succes. Riri a devenit prima femeie care a creat un brand original în cadrul LVMH. Linia semnată de ea s-a transformat în prima casă nouă de modă, creată de renumitul grup, de la Cristian Lacroix, în 1987. Rihanna se poate lăuda acum că stă la masă cu marele brand-uri, precum Fendi, Dior, Givenchy și Celine.
Rihanna a lansatg prima colecție de haine Fenty în primăvara acestui an. Fiecare piesă face parte din stilul ei, însă prețurile nu sunt tocmai accesibile pentru toate buzunarele. Cu toate acestea, există fani înfocați care își fac economii pentru a pune mâna pe un tricou Fenty, care ajunge undeva la 200-300 de dolari, în unele cazuri chiar și mai mult.
Citește și
Motivul bizar pentru care Rihanna refuză să se căsătorească cu iubitul miliardar
Te invităm pe Facebook, ca să comentăm subiectele împreună
Avem și Instagram, pentru imagini și texte cum nu au alții