De 20 de ani, PENNY e locul unde cumpărăturile zilnice se transformă în gesturi care contează

Pentru unii, dragostea se exprimă prin cuvinte. Pentru alții, prin gesturi. Un drum până la magazin, un produs preferat adăugat în coș sau o masă pregătită seara, fără o ocazie specială, pot spune „îmi pasă” mai mult decât orice declarație.

P20 M&F 1200x800 px jpg

Aproape oricine a auzit – sau a spus – la un moment dat: „Intru la PENNY, îți iau ceva?” E întrebarea scurtă, banală la prima vedere, dar care trădează un reflex de grijă. În jurul acestor gesturi simple, dar semnificative, PENNY construiește campania aniversară care marchează 20 de ani de activitate în România.

O istorie în 20 de ani de cumpărături pentru acasă

PENNY a intrat pe piața din România în 2005, cu un model de retail simplu și eficient: produse de calitate, prețuri accesibile, rețea extinsă. Însă dincolo de cifre și strategie, povestea PENNY este una construită în jurul relațiilor autentice cu oamenii. Pentru mulți clienți, PENNY a devenit locul de unde începe o masă în familie, o rețetă tradițională, o zi normală în care vrei să ai frigiderul pregătit.

PENNY înseamnă în fiecare zi mii de liste de cumpărături bifate, dar și decizii luate cu gândul la cei dragi. Fie că e vorba de gustări puse în pachetul copilului sau ingrediente pentru un desert „ca la mama acasă”, gestul de a cumpăra pentru cineva este o formă de dragoste.

Produse 3RO: Calitate locală, gust cunoscut

Un element important în evoluția PENNY este promovarea produselor TripluRO – adică acele produse care au ingredientul principal provenit din România și sunt procesate și ambalate la noi în țară. Este o alegere care susține economia românească și oferă consumatorilor transparență și prospețime.

Printre ofertele aniversare din această perioadă se numără produse care aduc bucurie acasă și transformă gesturile zilnice în surprize pline de grijă: înghețata Rios, perfectă pentru desertul de după masă, cremwurști de la Casa Gustului, ideali pentru un prânz la iarbă verde. De asemenea, pentru dimineți liniștite, clienții pot alege fileul de macrou de la Gran Mare ori iaurtul de la Milkeria pentru un mic dejun savuros.

Un concurs aniversar pentru clienții fideli

Între 4 iunie și 1 iulie, clienții PENNY care folosesc PENNY Card la cumpărături intră automat în cursa pentru premii utile în gospodărie: 2 seturi de electrocasnice pentru bucătărie, 20 de airfryere și 200 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare. Nu e nevoie de înscriere, doar de utilizarea cardului la casa de marcat.

O campanie despre gesturi simple, prin care avem grijă unii de alții

Campania aniversară PENNY este despre lucrurile mărunte care, adunate, fac o diferență reală: un produs ales cu gândul la cineva, un drum la magazin chiar înainte de închidere, un ingredient adăugat în coș doar pentru că știi că îl face fericit. Lucruri pe care le facem în fiecare zi, dar care, puse cap la cap, spun o poveste.

Una în care PENNY e prezent de 20 de ani. O poveste care continuă.

Acest articol a fost realizat cu sprijinul PENNY.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
zodii, foto shutterstock jpg
dieta longevitate jpg
salata vinete istock jpg
masca de fata, foto shutterstock jpg
zodii zodie horoscop istock jpg
Gem de prune  Sursa foto shutterstock 1810091662 jpg
Cea mai nesuferita zodie din 2023, sursă foto: Canva
Cele patru zodii norocoase, foto Shutterstock jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net