La ce ajut─â proteinele pentru sal─â

#Best buys
image

FOTO: lukaszdylka/Pixabay.com

Cei care vor s─â treac─â la un nivel superior ├«n ceea ce prive╚Öte cre╚Öterea masei musculare au auzit de importan╚Ťa pe care o au proteinele. Acestea reprezint─â ├«n jur de 15% din greutatea organismului nostru ╚Öi joac─â un rol important pentru corpul uman. Mai exact, potrivit cercet─âtorilor, proteinele sunt considerate un adev─ârat combustibil pentru mu╚Öchi, sunt de ajutor pentru metabolism, ├«nt─âresc sistemul imunitar ╚Öi ├«╚Ťi dau senza╚Ťia de sa╚Ťietate. ├Än acest articol v─â prezent─âm la ce ajut─â proteinele pentru sal─â? 

Cei care se antreneaz─â intens la sal─â ╚Öi nu reu╚Öesc s─â ├«╚Öi ia de ajuns de multe proteine din m├óncare, pot apela la suplimente special concepute. Un supliment proteic de calitate poate fi solu╚Ťia pentru a ajuta dezvoltarea masei musculare, sc─âderea ├«n greutate, crearea senza╚Ťiei de sa╚Ťietate ╚Öi cre╚Öterea rezisten╚Ťei. 

C├ónd trebuie consumate ╚Öi la ce ajut─â proteinele pentru sal─â? Potrivit speciali╚Ötilor, proteinele se consum─â ├«n func╚Ťie de obiectivul pe care ├«l ai. De exemplu, dac─â vrei s─â scazi ├«n greutate, trebuie s─â consumi ├«ntre mese shake-uri proteice pentru a cre╚Öte sa╚Ťietatea. Cei care doresc s─â ├«╚Öi creasc─â masa muscular─â trebuie s─â consume shake-urile proteice dup─â antrenament, dar ╚Öi diminea╚Ťa la trezire. Iar cei care vor mai mult─â rezisten╚Ť─â trebuie s─â consume ├«nainte de antrenament, ├«n timpul exerci╚Ťiilor ╚Öi dup─â. 

La ce ajută proteinele pentru sală și câte tipuri sunt

Exist─â mai multe tipuri de proteine. De exemplu, proteina din zer este pe baz─â de lactate, con╚Ťine to╚Ťi aminoacizii esen╚Ťiali ╚Öi se absoarbe rapid. Este bun─â pentru refacere ╚Öi construirea mu╚Öchilor.  De asemenea, foarte important de precizat pentru cei care se ├«ntreab─â la ce ajut─â proteinele pentru sal─â este c─â, ├«n func╚Ťie de metoda prin care se ob╚Ťine, suplimentele proteice se ├«mpart ├«n trei tipuri: concentrat, hidrolizat ╚Öi izolat

Concentratul proteic din zer se remarc─â prin faptul c─â are un nivel sc─âzut de gr─âsimi ╚Öi colesterol. Este recomandat mai ales pentru cre╚Öterea masei musculare. 

Hidrolizatul proteic din zer este cel mai popular. Potrivit Pro Nutrition, moleculele proteinelor sunt supuse unui proces de hidroizolare, descompuse la nivel microscopic ├«n segmente mai mici. Datorit─â acestui proces, se asigur─â o digestie ╚Öi absorb╚Ťie bun─â. 

Izolatul proteic din zer con╚Ťine to╚Ťi aminoacizii de care are nevoie organismul ╚Öi se absoarbe rapid. De asemenea, aceast─â protein─â are un nivel rapid de digestie.  

Mai exist─â ╚Öi proteina total─â din lapte sau cazeina, care este pe baz─â de lactate ╚Öi are o absorb╚Ťie lent─â. De asemenea, pentru vegani exist─â proteina din soia, pe baz─â de plante. 

Alte alternative mai sunt proteinele din albu╚Ö de ou ╚Öi proteina din vit─â. Acestea sunt recomandate pentru persoanele intolerante la lactoz─â. 

Dac─â sunte╚Ťi interesa╚Ťi la ce ajut─â proteinele pentru sal─â, dori╚Ťi mai multe detalii ╚Öi o ofert─â de produse ╚Öi pre╚Ťuri pute╚Ťi afla acces├ónd ACEST LINK

george simion port popular jpg
Andreea Banica (foto Facebook) jpg
cristi borcea valentina pelinel milan jpeg
Lucile Randon
tonciu prodan reghe jpeg
laura cosoi jpg
amber heard atunci vs acum jpg
280952814 1610884362606650 749984686026597387 n jpg
image
adevarul.ro
image
adevarul.ro
image
image
image
image
za╚Ť de cafea frumuse╚Ťe pixabay
aspirin─â frumuse╚Ťe pixabay
VISUAL DR  mITCAN sECRETELE FRUMUSETII png
L34KQmdE7yRna3G9wAPOCi4vpa3PuQK0uBEHz9ZQwHXfCVDAL LCZXbDTXdDPt6xt1WcVA iE 9gLi94m SJC PfksEMFD3vAb6Rr aS4hnxkdfV OkVUHlWveYwUnWhjbDKIdVisnRN8 uWCQ
QUWf5A GTTZJVkITynGuQSg8Ydh7t0um2zYQq jFM8QLqUMw mXURk85FqsVAu4n1W5Hirp3svLhl2eiMtl6hsnA59 FKDg2lUw9mKJz hSFbVwp3SVgEHtC47nG9laZcRB3ot7YhLl1oEUqSQ
LjpGkwMzV8s7zW9Jva7kxf6RqBlIoN4WFa1sJTcjYDtLhoMgCyAHiIJPiQl1ByZ0AQH23Kd8onkd ThJonyVnlivGRG4mRsDdhxQF UQfHnVW0m1cTbrLmKHhIn6xB5 raV157XnjpdNYUvdIw