Concurenții jocului mortal Squid Game își pun viața pe tavă pentru un premiu colosal! Îndură degerături și condiții inumane pentru bani
Concurenții din jocul real Squid Game de la Netflix îndură condiții grele în lupta pentru premiul de 3,7 milioane de lire sterline. Este unul dintre cele mai grele concursuri care s-au organizat vreodată, iar cei care s-au aventurat în „luptă” au simțit, pe propria piele, o mulțime de consecințe.
Scene șocante s-au petrecut în cadrul concursului Squid Game, acolo unde concurenții au îndurat condiții atât de extreme, încât au fost nevoiți să țipe după medic și să fie scoși cu targa de pe platou după ce temperaturile au scăzut vertiginos în timp ce filmau în Bedford pentru concursul cu cel mai mare premiu în bani din istoria televiziunii. Se pare că regulile jocului impuneau și tăcerea, iar concurenții care vorbeau chiar și un singur cuvânt, erau dați afară din competiție.
Degerături și stări de rău la Squid Game, cel mai mortal joc
Temperaturile au scăzut până la -3C la studiourile TV Cardington din Bedford, notează presa internațională. Jucătorii s-au simțit de parcă ar fi avut degerături în timp ce se luptau pentru premiul de 3,7 milioane de lire sterline. Serialul va avea zece episoade, cu un total de 456 de jucători.
Se pare că participanții la jocul real Squid Game de la Netflix au avut nevoie de îngrijri medicale și au „urlat”, la propriu, după medic, înainte de a fi scoși cu targa din condițiile inumane de îngheț în timpul filmărilor.
Jucătorii s-au simțit ca și cum ar fi avut degerături, în timp ce temperaturile din studiourile din Marea Britanie au coborât până la -3C, potrivit The Sun. Platforma de streaming a filmat în secret o versiune reality bazată pe această competiție fictivă mortală, participanții luptându-se pentru un premiu de 3,7 milioane de lire sterline.
Un jucător a declarat pentru publicație: „Chiar dacă hipotermia își făcea apariția, oamenii erau dispuși să rămână cât mai mult timp posibil, pentru că erau în joc mulți bani. Prea mulți erau hotărâți să nu se miște, așa că au stat acolo mult prea mult timp.
Era ca o zonă de război. Oamenii erau scoși de medici, dar noi nu puteam spune nimic. Dacă vorbeai, erai afară. Unii oameni nu-și puteau mișca picioarele pentru că era foarte frig.
Puteai auzi pe cineva strigând după medic și echipajul se grăbea să ajute. Am ajuns să stăm acolo timp de 30 de minute între filmări. Unii se târau până la sfârșit. Cel puțin unul a fost scos pe o targă”.
Citește și - Daniel Nuţă, actorul român care l-a jucat pe Vlad Ţepeş în ”Otomanii”: „S-a pus o presiune pe mine”
Totul despre participanții și regulile jocului mortal Squid Game
În total, au participat 456 de jucători, la fel ca în seria originală, iar despre unii dintre ei se spune că au început să se simtă rău în timpul primului joc, Red Light, Green Light.
Concurenții au venit cu avionul din țări precum Statele Unite și Australia pentru show-ul care a fost filmat la Cardington Studios, o fostă bază RAF de lângă Bedford. Sute de persoane au fost eliminate în prima rundă și apoi au stat în paturi suprapuse la studiouri, la fel ca în serialul coreean. În serialul original, sute de concurenți fără bani acceptă o invitație de a concura în jocuri pentru copii pentru un premiu tentant, dar miza este mortală.
Brandon Riegg, vicepreședintele Netflix pentru seriale și documentare, a declarat anterior despre viitorul reality show: „Squid Game a luat lumea cu asalt cu povestea captivantă și imaginile iconice ale regizorului Hwang Dong-hyuk. Îi suntem recunoscători pentru sprijinul său în timp ce transformăm lumea fictivă în realitate în această competiție masivă, care poate fi catalogată și ca experiment social.
Fanii serialului dramatic vor avea parte de o călătorie fascinantă și imprevizibilă, în timp ce cei 456 de concurenți din lumea reală navighează în cea mai mare serie de concursuri de până acum, plină de tensiune și răsturnări de situație, cu cel mai mare premiu în bani de până acum la final”.
Serialul reality va fi format din zece episoade - cu unul mai mult decât thrillerul original.
Squid Game a devenit cel mai vizionat program Netflix în 2021, atrăgând 142 de milioane de persoane în prima lună - aproape dublu față de recordul anterior deținut de Bridgerton.
Drama coreeană este, de asemenea, lăudată cu adăugarea a 4,4milioane de noi abonați, crescând abonamentele globale ale Netflix. Aceasta a sporit profiturile companiei la 1,1 miliarde de lire sterline - aproape dublu față de suma încasată în al treilea trimestru din 2020.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!