Filmul Teambuilding, desființat pe social media! Reacțiile inedite ale lui Micutzu și BRomânia

Ultima actualizare:

Comedia „Teambuilding“ este una dintre peliculele cinematografice care a reușit să aibă succesul dorit în foarte scurt timp. Filmul a strâns cele mai mari încasări din ultimii 30 de ani (n.r - 4,65 milioane de dolari) din cinematografia românească. Însă, odată cu această realizare, au venit la pachet și foarte multe critici.

Pe rețelele de socializare, comedia „Teambuilding“ a reușit să stârnească un val mare de critici din cauza limbajului vulgar pe care actorii îl folosesc în film. Multele înjurături folosite pe micul ecran i-au deranjat pe români, indiferent că vorbim de cei care au fost la cineva sa vadă filmul sau l-au văzut pe Netflix.

„Cine a zis că inculții, cocalarii și cei cu creierul nefuncțional nu se duc la cinema? Pai, uite că le-a venit vremea. Iau cu asalt cinema-urile să vadă minute în șir de cocalareală, prostie, glume nesărate, retarde și cocalare, de la ''actori'' de toată jena. Iar paginile de Facebook colorate de prostie vin cu recenzii bune doar ca să atragă urmăritori pe pagină, dar nu excludem varianta că și administratorii paginilor în foame de urmăritori sunt total idioți, la fel ca acest “film'” și fanii acestuia”, “Foarte slabă prestația “actorilor”, probabil nici nu sunt actori, păcat de generația de actori dispărută”, “Credeam că sunt singura care vede “situația” așa! Glume de toată jena, care daca nu se fac urlând si in mod agresiv, nu pot sa fie glume!”, sunt doar câteva dintre mesajele pe care internauții le-au lăsat pe pagina oficială de Facebook ale filmului românesc.

Micutzu și Bromania, reacții despre criticile aduse de oameni

Matei Dima, actorul principal, regizorul și producătorul acestei comedii, a declarat pentru Adevărul.ro că nu este deranjat de faptul că mulți români nu au la suflet acest proiect cinematografic.

„Cu siguranță mă așteptam la critici. Cele mai multe dintre acestea au fost foarte light, majoritatea au avut în vedere limbajul sau umorul. Acest tip de limbaj este reprezentativ pentru corporații, iar umorul este subiectiv. Noi ne-am propus să surprindem anumite pasaje și acțiuni din viața de corporație și să le expunem într-un mod cât mai amuzant. La nivel de umor, noi ne încadrăm în zona de satiră.

Cred că asta funcționează cel mai bine la români: să ai grijă să nu fie prea real și prea luat în serios, dar nici parodie. Este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie. Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes. Însă umorul este subiectiv, iar intenția noastră cu această comedie a fost să-i facem pe oameni să râdă”, a spus BRomania, pentru sursa citată.

De asemenea, și Micutzu a declarat și el pentru Adevărul.ro că nu este deranjat de această situație.

„Sunt convins că fiecare privește în funcție de propriile gusturi. Genul meu preferat de comedie nu este și al altuia și e normal așa. Sunt convins însă că majoritatea oamenilor va fi super plăcut impresionată de performanța actoricească și de nivelul glumelor care, din punctul meu de vedere, e unul destul de bine organizat în straturi”, a declarat Micutzu, pentru sursa citată.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
netflix shutterstock jpg
diandra survivor jpg
Survivorr e1732526004318 1200x676 webp
image png
netflix craciun shutterstock1 jpeg
andreea balan victor cornea colaj instagram jpg
642480b78bd85c6d1366d41d logo jpg
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net