Cafeaua neagră previne apariţia cariilor

Cafeaua neagră previne apariţia cariilor

Ultima actualizare:
2 jpg jpeg

Cercetătorii brazilieni de la Universiatea din Rio de Janeiro au făcut mai multe teste pe dinţi de lapte extraşi de la diverşi pacienţi minori, cu ajutorul unui extract de Coffea canephora, un sortiment folosit la fabricarea a circa 30% din totalul producţiei mondiale de cafea.

Aceştia au remarcat că substanţa activă din cafeaua neagră distruge pelicula bacteriană care determină apariţia tartrului, o cauză a îmbolnăvirii dinţilor.

Cercetătorii sunt de părere că antioxidanţii de tip polifenol din cafea sunt, cel mai probabil, responsabili pentru acest efect, însă este nevoie de o serie de studii suplimentare pentru a confirma această legătură directă.

Substanţa activă ar putea fi extrasă din boabele de cafea şi ar putea fi utilizată pentru a produce apă de gură şi pastă de dinţi.

Cercetătorii avertizează, de asemenea, în legătură cu faptul că această băutură, atunci când este consumată în exces, poate avea efecte negative asupra danturii.

Un studiu separat a relevat faptul că un efect similar a fost generat de substanţa activă din frunzele de hamei folosite la fabricarea berii.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image