Andreea Marin şi Cătălin Botezatu sunt campionii reclamelor
Andreea Marin (44 de ani) şi Cătălin Botezatu (52 de ani) sunt vedetele de top care scot bani frumoşi şi din publicitate, fiind, de departe, răsfăţaţii firmelor medicale, alimentare, dar şi de înfrumuseţare.
”Zâna” are un chip frumos, astfel că a fost solicitată să facă reclamă la tot felul de produse, inclusiv la maşini de spălat rufe, somon, icre şi miere. Recent, ea laudă, pe contul său de Facebook, anume picături pentru ochi.
”Meseria mea îmi impune, de mai bine de un sfert de secol, machiajul de televiziune, diferit de cel discret, de zi cu zi. Ştiu cum sună «25 de ani», dar da, sunt o «tinerică» de 44 de ani care lucrează în televiziune cam de la vârsta majoratului”, a scris ea, în dreptul fotografiei cu produsul care o ajută să scape de problemele oculare.
Andreea Marin mai are în palmares şi alte spoturi publicitare, la mierea cu proprietăţi miraculoase, din Noua Zeelandă, dar şi la icre. Nici Cătălin Botezatu nu e mai prejos, reuşind să facă şi el bani frumoşi din publicitate.
De curând, a făcut reclamă la faianţă şi la gresie: ”Ce observă, de fapt, prima dată musafirii când intră în casa ta? Gresia, faianţa sau parchetul! Aşadar, surprinde-i cu o schimbare după Paşte şi fă-ţi casa de nerecunoscut cu noile colecţii de plăci ceramice, parchet şi obiecte sanitare”, a menţionat el, în dreptul postării de pe conturile sociale.
Celebrul designer este şi imaginea unei firme de trolere şi genţi de voiaj, dar şi a unei creme de faţă: ”În afară de rutina de igienă normală (bărbierit, hidratarea tenului, etc), au intrat în ritualul meu de zi cu zi şi fiolele care îmi hidratează tenul. Apoi folosesc crema antirid şi o alta pentru zona din jurul ochilor”, a spus el, pentru www. toplineshop.ro.
Iată însă că Andreea şi Cătălin au avut şi o reclamă identică, la somon. O vedetă de top care a dorit să-şi păstreze anonimatul ne-a dezvăluit preţurile oferite de firmele de publicitate pentru o postare pe Facebook.
”Mie mi s-au oferit 250 de euro, am înţeles că este maximum, dacă ai patru postări lunar la acelaşi produs faci 1.000 de euro lejer. Eu însă nu am dorit să-mi asociez imaginea cu nici un produs”.