BRomania, mărturisiri despre primul său rol într-un film dramatic: « E un subiect foarte serios, dar abordat în stilul meu»

Ultima actualizare:

BRomania sau Matei Dima (34 de ani) a revenit în atenția fanilor cu filmul "Copacul Dorințelor", o peliculă specială în care joacă alături de un câine și o fetiță un rol special. Despre acest proiect dar și despre ce urmează în cariera lui Matei ne-a povestit mai multe în interviul exclusiv pe care ni l-a acordat la premieră filmului.

image
  • Ce faci, Matei?

Bine, cu emoții pentru premieră.

  • Pot să spun că e primul tău film serios "Copacul Dorințelor"?

Da, e corect. E un subiect foarte serios, dar abordat, cumva, în stilul meu, pe alocuri. O să observați.

  • Adică, glumeț?

Are și niște glume, pentru că Hospice e Casă Speranței. Vrem să dăm speranță și, cred că, prin umor, filmul s-a calibrat în ceva deosebit.

  • A fost greu să lucrezi la filmul ăsta?

La fiecare film, este un challenge nou. La ăsta, a fost challenge-ul de a-l lansa, nu de a-l filma. Stăm că să-l lansăm de 2 ani, din cauza pandemiei și, acum, e și războiul ăsta.

  • Cu cine ți-a fost cel mai greu să joci?

Cu mine. (râde). Nu, deci am avut un cățel extraordinar, care a jucat super bine. O să vedeți, e partenera mea din film, Miră. Maya (n.r. Maya Noelle Prediger) ne-a dat clasă la toți. Pot să zic că a fost greu să joc cu Maya pentru că era greu să ții nivelul pe care îl ținea ea, ea fiind o actriță, într-adevăr, deosebită.

  • Se spune că e greu să joci cu copiii și cu animalele.

"Se spune". Dar, aici nu a fost cazul. Și cățelușa Miră, și Maya, ne-au dat clasă la toți.

  • Ești cunoscut pentru producțiile de umor, pe care le faci, acum, crezi că o să ți se schimbe imaginea?

Nu, dar din punctul meu de vedere, comediile merg mai bine la poporul român. Nu o să îmi schimbe imaginea. Sper că oamenii or să plece tot cu gustul unui film bun, cum au plecat și de la celelalte. O să vedeți că e făcut puțin în stilul meu, adică nu e o dramă, să pleci de acolo supărat și să nu mai vrei să vezi filme dramatice româneșți. Cred că e primul film românesc comercial-dramatic.

  • A fost greu la montajul filmului?

De treaba asta s-a ocupat regizorul Andrei Huțuleac. Am avut încredere maximă să își facă el treaba.

  • Crezi că ai riscat întorcându-te în țară și să faci ceea ce faci tu de 10 ani?

Încă nu s-au făcut 10 ani. E un risc, dar trebuie să mai ieși din zona de confort.

  • Dacă n-ai fi venit în țară și ai fi rămas acolo în SUA, crezi că ar fi fost altfel?

Nu se știe niciodată, dar n-am niciun regret. Mi se pare că drumul meu aici a fost super bun. Dacă e să dau o declarație, sigur în zona de comedie aș fi rămas. Era pe Vine, pe Tiktok. 

Sigur îmi găseam drumul să fiu cunoscut prin umor.

  • Ce urmează pentru ține?

Pelicula "Team building". Este o comedie care va fi lansată în toamnă. E o comedie la nivel de "Miami Bici". Deci fiți cu ochii pe noi.

Cine e Matei Dima

Matei Dima este unul dintre primii și cei mai cunoscuții creatori de conținut din România. Acum doi ani și-a făcut debutul ca regizor odată cu lungmetrajul „5GANG – Un altfel de Crăciun”, care a doborât la lansare recorduri de încasări.

Totodată, Matei este și producător și actor, remarcându-se și cu alte proiecte de film precum „Miami Bici”, în regia lui de Jesus del Cerro, film ce a stabilit un număr record de spectatori în primul weekend de la lansarea în cinematografe și a devenit cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani, sau „L-a Seral”, primul serial românesc online de comedie, cu milioane de vizualizări pe YouTube.

După ce a studiat teatru și relații publice în Los Angeles, Matei Dima s-a întors în România în 2014 pentru a testa un domeniu nou, încă neexploatat la acea vreme: entertainment în online. Proiectul BRomania a fost primul care a introdus cu succes fenomenul VINE-urilor în România. De la Vine, la YouTube, Facebook și Instagram, BRomania a ajuns la peste un milion de urmăritori și la adevărate producții de film.

Matei a pus bazele unei comunități a consumatorilor de divertisment online de pretutindeni, a cucerit internetul cu sketch-urile sale și a stabilit un record cu cel mai viral video românesc, ajungând la peste 51 de milioane de vizualizări. Totodată, show-ul său național, live-ul de comedie #CuDeToate, a fost sold-out după sold-out.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro.

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News,Facebook și Instagram

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Madeleine a Suediei, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
oana zavoranu colaj instagram jpg
cristina siscanu madalin ionescu jpg
banner black friday png
Florin Petrescu Axinte FOTO Mediafax
dan diaconescu jpg
carmen grebenisan jpg
Bunica din Chinteni, la lansarea filmului Moartea în vacanță foto: Arhiva personală
image
actualitate.net
image
actualitate.net