Oana Roman, urmărită de ghinion în vacanță. Ce a pățit după ce s-a cazat la un hotel din Cipru: „A început cu stângul totul”
Oana Roman a bifat un nou scandal, de această dată în vacanța din Cipru. Vedeta nu a primit camera de hotel pentru care a plătit, astfel că a apelat la ajutorul agenției care a ajutat-o să rezolve problema creată în urma unei neînțelegeri.
„Cei de la agenție s-au agitat și au făcut în așa fel încât să rezolve problema”
Oana Roman și fiica ei, Isabela au decis să plece într-o mică vacanță în Cipru. Vedeta a organizat totul printr-o agenție de turism, care i-a rezervat biletele de avion, dar și cazarea la hotel. Numai că, atunci când a ajuns la destinație, vedeta a avut parte de o surpriză complet neplăcută. Din cauza unei neînțelegeri, nu a primit camera pe care o plătise. Fosta prezentatoare TV a povestit întreaga întâmplare, pe rețelele de socializare.
„Agenția rezervase ce trebuia, doar că aici ne-au dat o cameră care nu se putea… Din ce am înțeles de la alți români cu care ne-am întâlnit aici, se pare că este o practică să dea unora dintre români camerele de la parter care sunt pentru persoane cu dizabilități și care nu sunt la fel cu cele de sus, din păcate.
Cei de la agenție s-au agitat și au făcut în așa fel încât să se rezolve problema, dar trebuie să aveți mare grijă când rezervați, să verificați și să spuneți că nu vreți cameră pentru persoane cu dizabilități”, a explicat Oana Roman pe contul ei oficial de Instagram.
„Serviciile scârțâie, personalul nu este ok”
Mai mult decât atât, Oana Roman a dezvăluit că a fost complet nemulțumită de serviciile și personalul hotelului la care a fost cazată.
„Într-un final am reușit să primim o cameră ok. S-a rezolvat problema, dar a început cu stângul totul și nu din cauza agenției, ci din cauza celor de aici. Pe scurt, serviciile scârțâie, personalul nu este ok, comunică foarte greu și nu au fost în stare măcar să își ceară scuze. Nu știu să vorbească, nu știu să comunice. Hotelul este ok dacă nimeriți camera potrivită”, a mai adăugat ea.