10 modalităţi prin care Facebook şi Twitter te ajută să ai o afacere prosperă
O firmă îşi poate face cea mai ieftină, rapidă şi eficientă publicitate pe social media. Învaţa cum să te foloseşti de Facebook şi Twitter pentru a avea o afecere prosperă!
Dacă vrei să vinzi un produs, online sau doar în magazin, trebuie neaparat să ai un site. După aceea poţi să spui că exişti pe internet. Următorul pas este să-ţi faci cont pe Facebook şi Twitter şi să urmezi sfaturile noastre pentru a avea succes în afacere.
1. Fii autentic! Asigură-te că împarţi informaţiile astfel încât să transmiţi că eşti om. Umorul este binevenit. Oamenii doresc să te cunoască, deci este minunat dacă reuşeşti să îmbini afacerile cu stilul tău personal.
2. Utilizează filmuleţe pe pagina ta de Facebook şi pe site-ul firmei prin care să promovezi produsele pe care încerci să le vinzi.
3. Asigură-te că ai butonul "LIKE" de la Facebook pe site-ul tău. Poţi să îl adaugi la fiecare postare de pe blog iar cititorii să îşi anunţe prietenii de existenţa unei informaţii interesante fără să părăsească site-ul tău.
4. Foloseşte-te de linkuri. Indiferent dacă postezi pe Facebook, Twitter sau pe blogul/site-ul firmei, dă linkuri în mesajele tale. De pe site să ajungi în conturile tale de pe reţelele de socializare şi de acolo înapoi în site.
5. Anunţurile Facebook. Poţi face anunţuri pentru orice categorie demografică şi din orice regiune.
6. Foloseşte tag-uri (etichete). Când postezi un mesaj pe Twitter, îţi doreşti ca ceilalţi să ştie despre locaţia ta sau în ce domeniu lucrezi. De exemplu, daca eşti un arhitect din Sydney şi scrii pe Twitter despre o casă pe care ai conceput-o, ar trebui să utilizezi #Sydney #arhitect în mesajul tău. Asta îi ajută pe cei care te caută.
7. Frecvenţă. Dacă vrei ca traficul tău să crească brusc, trebuie să postezi mesaje de mai multe ori pe zi, şi nu de fiecare dată să vinzi ceva.
8. Diversifică-ţi canalele. Dacă nu vrei să pierzi timp pe Facebook şi Twitter, foloseşte Hootsuite care le reuneşte pe amândouă.
9. Asigură-te ca paginile tale de Facebook şi Twitter au un conţinut interesant. Acestea sunt aproape ca nişte site-uri personale, deci trebuie să fie atractive şi utile. Scrie despre tine şi despre afacerea ta, postează forografii şi nu uita de datele de contact, eventual link către site-ul companiei tale.
10. Externalizează promovarea. Fă-ţi cunoscută afacerea prin intermediul altor companii. Dacă nu ai timp de aşa ceva, apelează la firme specializate de relaţii publice şi publicitate.
Vezi mai multe informaţii pe businessreviewaustralia.com!