7 minuni ale Dubaiului. Cum să-ți petreci iarna în deșert

O vacanță în Dubai este întotdeauna o aventură. Orice om care ajunge acolo va fi cucerit de luxul și opulența din orașul din Emirate și de înălțimea și mărimea clădirilor pe care le va vedea. Aici totul este de Cartea Recordurilor! Reporterul Click! a încercat pe rând cele mai interesante atracții despre care puteți citi în continuare.

Opulența din Dubai este recunoscută peste tot în lume. Sursa foto:  Fredrik Öhlander/UnSplash
Opulența din Dubai este recunoscută peste tot în lume. Sursa foto: Fredrik Öhlander/UnSplash

Experiență unică în luxul din Dubai

Nu este prima oară când ajung în Dubai și să sperăm că nici ultima, având în vedere restricțiile care apar peste noapte din cauza Covid. Trebuie să știți că dacă aveți vaccinul tot trebuie să faceți teste PCR, trei la număr: unul înainte de a pleca din țară, unul când ajungi pe aeroport și unul cu cel puțin 48 de ore înainte de a pleca din țară. Un loc luxos, cu obiective turistice extraordinare despre care vă povestim în următoarele cuvinte. Ne-am cazat la The Hyde Hotel care are 32 de etaje, piscină la etajul 4 și niște camere imense cu balcoane mari. Locul are un restaurant cu deschidere către Burj Khalifa.

Timpul excelent te făcea să mergi la La Mer, unde puteai face plajă la 30 de grade, când în țară sunt doar 3-4 grade. Am luat cina într-un restaurant pe una dintre fâșiile din Le Palm, unde a gătit pentru noi un chef italian, Massimo Bottura.

Apoi am mers la Muzeul Etihad, numit istoric Casa Unirii, acolo unde afli despre istoria Emiratelor Arabe Unite. Clădirea este desprinsă parcă din filmele SF. După această experiență am traversat cu barcă spre Old Dubai unde ne-am pierdut printre tarabele cu suveniruri și delicatese.

O altă minune a Dubaiului este cartierul "Bluewaters Island" unde este și cea mai mare roată din lume - Ain Dubai care are 250 de metri și vezi din ea aproape tote împrejurimile. Priveliștea ne-a lăsat muți de uimire, mai ales că rămâi în aer 40 de minute! Tot aici am vizitat Madame Tussauds (muzeul figurilor de ceară), unde printre exponate i-am văzut pe Salman Khan, Rihanna sau Justin Bieber, plus vedete locale. După aceea am plecat către deșert și am trăit o altă experiență în Nara Desert unde am luat și cină.

O cină însoțită de delicatese, muzică și spectacol, într-un deșert unde am văzut antilope, cămile și am ținut pe mâna un vultur. O super experiență având în vedere că doar câte un brăduț și câteva instalații aminteau că se apropie Crăciunul.

A două zi deja am plecat către imensul aeroport din Dubai și ne-am întors in Romania, la iarna adevărată!

cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
geto daci jpg
FotoJet (22) jpg
ulei masline jpg
Ai aceasta bancnota in portofel Detaliul scapat de toti pana acum va produce surprize majore jpg