Cele mai mari reduceri din istoria magazinului Dedeman. Cât ține oferta de Black Friday
În spiritul tradiției Black Friday, Dedeman impresionează cu reduceri substanțiale pe o gamă variată de produse, atât în magazinul fizic, cât și pentru cei care optează pentru cumpărături online. Durata promoției a început vineri, 10 noiembrie, și se va încheia pe 19 noiembrie.
Reduceri record la Dedeman, de Black Friday. Oferta ține până pe 19 noiembrie
Sub sloganul „Oferte Mari la Dedeman”, campania de reduceri de Black Friday cuprinde o gamă extinsă de produse esențiale pentru casă și grădină. Mobilă, electrocasnice, ustensile de bucătărie, echipamente de grădinărit, decorațiuni specifice toamnei și sărbătorilor de iarnă sunt oferite la prețuri reduse în toate cele 60 de sedii Dedeman din țară.
Pe durata perioadei promoționale, între 10 și 19 noiembrie, clienții au șansa de a profita de ofertele atractive, beneficiind de reduceri substanțiale la o gamă diversificată de produse. Pentru a rămâne la curent cu toate noutățile și ofertele în desfășurare, clienții pot opta pentru abonarea la newsletterul Dedeman. Prin intermediul e-mailului sau mesajelor SMS, aceștia vor fi informați prompt cu privire la prețuri și promoții.
„Fii printre primii care beneficiază de ofertele noastre! Este mai ușor ca niciodată - abonează-te acum la newsletterul Dedeman și vei primi notificări despre începerea ofertelor Black Friday. Pregătim pentru tine mii de oferte în categorii precum mobilă, construcții, amenajări interioare, termice, sanitare și multe altele”, informează reprezentanții Dedeman.
Pentru cei care nu pot ajunge fizic în magazin, există opțiunea de a plasa comenzi online. Produsele achiziționate pot fi livrate la domiciliu în următoarea zi sau într-un interval de 3-4 zile. Este important să fiți atenți la modalitatea de plată cu cardul, în cazul plății în avans. Dedeman vă invită să profitați de această oportunitate unică de a obține produse de calitate la prețuri reduse și să vă bucurați de avantajele Black Friday.
Câți bani au cheltuit românii de Black Friday, anul trecut
De Black Friday, suma medie cheltuită de consumatorii români a fost, anul trecut, de 322 de lei, în scădere faţă de 2021, când suma medie a fost de 370 de lei.
În topul achiziţiilor online s-au aflat încălţămintea, suplimentele alimentare şi cosmeticele, aparatura foto şi cărţile. Grupa de vârstă cu cele mai multe achiziţii a fost de 35-44 ani (25,72%), urmată îndeaproape de grupa de vârstă 25-34 ani (23,69%).
Datele demografice arată că majoritatea achiziţiilor online au fost efectuate de femei (54,1%), în timp ce ponderea bărbaţilor a fost de 45,9%.