Cum a pierdut un român 20 de mii de euro după ce și-a închiriat pensiunea unui grup de turiști: „Nu poate exista așa ceva”
O pensiune din Zell am See, Austria, deținută de un român, a fost, pur și simplu, distrusă după ce a fost închiriată unui grup de turiști internaționali. Pagubele, estimate la zeci de mii de euro, sunt așteptate să fie acoperite de firma care administrează proprietatea.
Cum a pierdut un român 20 de mii de euro după ce și-a închiriat pensiunea unui grup de arabi
O pensiunea din Zell am See a fost ocupată timp de aproape două săptămâni de patru familii din Emiratele Arabe Unite, totalizând aproximativ 20-22 de persoane. După plecarea acestora, proprietarul a constatat deteriorări considerabile la mobilier, vesela și parchetul. Pagubele sunt estimate la câteva zeci de mii de euro, conform Antena 3 CNN.
În urma incidentului, se estimează că firma responsabilă de administrarea pensiunii va acoperi costurile reparațiilor. Acest eveniment evidențiază necesitatea unor măsuri de protecție adecvate pentru proprietarii de pensiuni, inclusiv asigurări și politici stricte de închiriere.
„Dacă îi povestești unui om fără să vadă imaginile spune că nu poate exista așa ceva. Au fost patru familii din Emiratele Arabe Unite, în jur de 20 de persoane, care au stat aproape două săptămâni aici. Au distrus tot, scaune, veselă, parchetul distrus”, spune Paul Popescu, proprietarul pensiunii.
„Am pierdut cam 15-20 de mii de euro. Îmi e teamă că va trebui să acoperim singuri daunele", a declarat Markus Hofenbauer, reprezentantul firmei care administrează pensiunea.
Firma care administrează pensiunea și alte locații din zonă a declarat că nu a mai întâmpinat niciodată o asemenea situație. Reprezentanții acestei companii au demarat deja lucrările de reparație, având în vedere că pensiunea era planificată pentru alte rezervări. Totuși, anumite obiecte vor necesita înlocuirea completă.
Pentru a preveni astfel de incidente, proprietarii de pensiuni ar trebui să considere următoarele măsuri:
Verifică starea pensiunii înainte și după fiecare închiriere, documentând orice deteriorări. Încheie o asigurare care acoperă daunele aduse proprietății în urma închirierilor.
Proprietarii care implementează măsuri preventive adecvate și asigurări corespunzătoare pot proteja investițiile și asigura o experiență pozitivă pentru oaspeți.