De ce au găuri caserolele de legume și fructe din supermarket. Niciun român nu a știut secretul

Românii care merg la cumpărături aleg să opteze pentru fructe și legume proaspete. În supermarketuri, ele se regăsesc depozitate în caserole de plastic, care au mai multe găuri. Care este, de fapt, rolul lor, și motivul pentru care sunt depozitate astfel? 

Fructe în caserolă / foto: Pixabay
Fructe în caserolă / foto: Pixabay

Majoritatea oamenilor optează pentru cumpărăturile din supermarket. Puțini sunt cei care au timp să facă piața pentru a cumpăra produse românești, crescute de agricultori, așa că supermarketurile rămân, deseori, varianta ideală. 

Motivul pentru caserolele cu fructe și legume au găuri 

Ori de câte ori cumpărăm fructe și legume direct puse în caserole, observăm că recipientele din plastic sunt pline de găuri. Rolul lor este acela de a le permite să se aerisească și să ne ajute să eliminăm apa după ce le spălăm, putând să le lăsăm depozitate în ele. 

Trucurile de marketing prin care cumpărăm mai multe produse decât avem nevoie 

Fiecăruia dintre noi ni s-a întâmplat cel puțin o dată să cumpărăm mai multe produse decât avem nevoie, lucru pe care îl sesizăm în momentul în care ajungem la casa de marcat. Ei bine, acest lucru se întâmplă din cauza unor secrete de marketing care sunt folosite pentru a ne ademeni să cheltuim mai mulți bani. 

Coșul de cumpărături de dimensiuni mari este una dintre cele mai înrădăcinate strategii. Cu cât spațiul de depozitare este mai mare, cu atât suntem mai tentați să îl umplem, cheltuind astfel mai mulți bani decât ar fi nevoie. 

Mostrele de produse gratuite 

Printre raioanele supermarketurilor observăm deseori persoane care ne oferă mostre gratuite dintr-un anumit produs care este destinat vânzării. Așa suntem tentați să cumpărăm produsul respectiv pentru că ne place gustul sau prețul ni se pare bun, deși poate nu avem nevoie de el. 

Produsele care se vând cel mai bine sunt depozitate pe rafturile din spate 

Laptele este unul dintre produsele cele mai vândute, fiind un aliment consumat zilnic. Totuși, observăm că el este depozitat cât mai în spate, acesta fiind un alt truc de marketing. Cu cât produsul este mai departe, avem ocazia să trecem pe lângă mai multe raioane, astfel că tentația de a cumpăra este destul de mare. 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate în buline și William, GettyImages jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
chocolate saga1 jpeg
gaini jpg
esplanada rapa galbena jpg
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
diabet jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net