S-a aflat marele secret de la Lidl, Mega Image, Kaufland și Carrefour. De ce nu au geamuri supermarketurile

Marele secret de la Lidl, Mega Image, Kaufland și Carrefour. O mare parte din timp ni-l petrecem în supermarket, pentru a face cumpărăturile de care avem nevoie. Indiferent dacă mergem săptămânal sau doar în weekend, observăm că destul de multe minute le pierdem uitându-ne pe rafturile din magazin. Aici intervine o curiozitate pe care mulți o au, și anume care-i motivul pentru care nu există ferestre pe culoarele supermarketurilor?

Motivul pentru care nu există vitrine în supermarketuri / foto: Pixabay
Motivul pentru care nu există vitrine în supermarketuri / foto: Pixabay

Din rândurile de mai jos veți afla motivul pentru care lipsesc ferestrele din supermarketuri. Trebuie menționat faptul că lipsa vitrinelor din magazine, supermarketuri, bazaruri sau magazine electrocasnice sse datorează unei strategii de marketing.

Lipsa ferestrelor din magazin și strategia de marketing folosită

Lanțurile de supermarketuri reprezintă unități în care oamenii vin să cheltuiască sume consistente de bani. Scopul managerilor este acela de a crește veniturile, astfel că apelează la diverse trucuri.

Lipsa vitrinelor din magazine are la bază o decizie psihologică, astfel că îi motivează pe clienți să rămână cât mai mult timp acolo. Mai mult decât atât, scopul este acela de a crea o „senzație de suspendare a timpului”, unde clienții nu trebuie să fie supuși unor „stimuli extremi”, care să-i facă să realizeze că a venit timpul să termine de făcut cumpărături și să se îndrepte către casa de marcat.

Drept exemplu, prin lipsa acestor stimuli externi, cumpărătorii nu pot observa dacă vremea de afară s-a schimbat, sau a început să se întunece, conștientizând astfel că au petrecut prea mult timp la cumpărături.

Alte trucuri folosite de experții în marketing

Ce trucuri mai folosesc experții în marketing / foto: Pixabay
Ce trucuri mai folosesc experții în marketing / foto: Pixabay

Lipsa vitrinelor din sticlă nu este singura strategie. Probabil majoritatea dintre noi am observat faptul că podelelor supermarketurilor sunt din gresie. Căruciorul folosit de clienți este destul de zgomotos și deranjant, mai ales când este plimbat pe gresie, astfel că ei sunt nevoiți să îl încetinească, ajungând astfel să observe mai multe produse pe care, eventual, se pot gândi să le cumpere.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Meghan Markle interviu, Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
fulger meci jpg
image png
fructe pexels jpg
image png
teren agricol
donald trump kamala harris AFP jpg
algarve depositphotos jpg
iluzie jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net