Un băiat de 8 ani a comandat acadele de 4.000$ fără știrea mamei
O femeie din Kentucky s-a trezit într-o situație neașteptată după ce fiul ei de 8 ani a comandat din greșeală aproximativ 70.000 de acadele de pe un magazin online, folosind telefonul mamei.

Băiețelul plănuia să ofere acadelele prietenilor săi
Holly LaFavers, mama băiatului, a descoperit că fiul ei, Liam, a plasat o comandă în valoare de 4.200 de dolari, intenționând să organizeze un carnaval pentru prietenii săi și să ofere acadelele ca premii.
„Mi-a spus că vrea să organizeze un carnaval și a comandat acadelele ca premii pentru prietenii lui”, a povestit Holly, potrivit NBC News.. „A fost doar un gest de bunăvoință.”
LaFavers a încercat să anuleze comanda, dar era deja prea târziu: 22 de cutii au fost livrate la domiciliul ei, iar alte opt au fost returnate ulterior prin poștă. „Când am văzut suma, era să leșin”, a spus ea.

După ce a contactat magazinul și a primit inițial un refuz privind returnarea, a apelat la comunitatea locală pentru ajutor. Vecinii, prietenii și diverse instituții, precum cabinete medicale și bănci, au cumpărat din acadele pentru a o sprijini.
În cele din urmă, după discuții cu banca și intervenții din partea presei, compania a acceptat să-i restituie banii. Mama a decis apoi să-și securizeze telefonul, ca să evite viitoare comenzi-surpriză generate de entuziasmul copilului. LaFavers a donat o parte din acadele unei biserici locale și școlii lui Liam.
Incidentul a devenit rapid viral pe rețelele de socializare, unde mii de oameni au reacționat cu umor și empatie la pățania familiei. Mulți părinți s-au regăsit în situație, povestind episoade similare în care copiii lor au plasat comenzi online fără să își dea seama. . Holly a profitat de moment pentru a-i învăța pe Liam și pe ceilalți copii din comunitate o lecție importantă despre responsabilitate și valoarea banilor. Experiența a fost costisitoare, dar a avut în cele din urmă un final fericit.