Un cuplu de români a avut parte de o vacanță de coșmar în Italia: „Praf peste tot și furnici în pat..”
Un cuplu de români a trăit un adevărat coșmar, în urmă unei vacanțe petrecute în Italia, pentru care au plătit 638 de euro. Sperau ca experiența lor să fie de vis, însă totul s-a transformat într-un adevărat coșmar.
Doi români au ales să își petreacă vacanța în Rimini (Italia), acolo unde s-au cazat la un hotel de 3 stele, care le-a oferit condiții de neimaginat. Cuplul a achitat suma de 360 de euro în avans, pentru o săptămână de cazare, însă ce au găsit acolo, a fost de-a dreptul inadmisibil.
După ce au plătit în avans suma de 319 euro de persoană pentru sejurul de 7 zile, tinerii îndrăgostiți au avut un șoc. În loc să fie întâmpinați de o zona primitoare, cei doi au găsit în hotel dezordine, canapele și fotolii prăfuite, așezate haotic în spatele unei mese de biliard deplorabile. Odată ajunși în camera de hotel, românii și-au dat seama că situația se înrăutățește. Spațiul era extrem de mic, iar mobilierul nu îndeplinea nici măcar nevoile de baza ale turiștilor.
“Într-un metru pătrat, o chiuvetă mică și foarte veche, la câțiva centimetri distanță de toaletă. Împreună, ele constituie zona dușului care poate fi identificată doar printr-o scurgere care iese de sub picioarele noastre” , a spus femeia pentru Federația Consumatorilor (Federconsumatori)
„În Rimini primim aproximativ 20 de rapoarte pe sezon”
Ulterior, cei doi au cerut să li se schimbe camera, însă totul a fost în zadar, astfel că au fost nevoiți să doarmă acolo peste noapte. A două zi dimineață, aceștia au descoperit o invazie de furnici în lenjeriile de pat, ceea ce i-a determinat să părăsească urgent cazarea. Întâmplarea a fost raportată la Federconsumatori Emilia-Romagna, care a demarat o procedură ca oamenii să își primească banii înapoi.
“Din păcate, în fiecare an primim rapoarte de acest tip. Aceste situații nu doar că aduc o publicitate negativă regiunii noastre, dar discreditează și sistemul turistic local, format din mulți operatori serioși. În Rimini, primim aproximativ 20 de rapoarte pe sezon, dar acestea sunt doar vârful icebergului, deoarece mulți turiști aleg să nu raporteze și să fugă de hoteluri pentru a se bucura de restul vacanței”, a declarat Graziano Urbinati, președintele Federconsumatori Emilia Romagna Turism.