Experiența de coșmar trăită de o familie, în vacanța de Rusalii, la all inclusive:! „Au reușit încă o dată să ne gonească de pe litoralul românesc”
O familie a dorit să profite de minivacanța de Rusalii pentru a se relaxa pe litoralul românesc, alături de cei trei copii ai lor. Din păcate, ce ar fi trebuit să fie câteva zile de vis s-au transformat rapid într-o experiență de coșmar, pe care familia nu va mai dori să o repete prea curând.
Potrivit informațiilor de la adevarul.ro, familia formată din noi adulți și trei copii a ales să meargă în stațiunea Saturn, o stațiune care, potrivit Asociației Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), este foarte accesibilă, atunci când vine vorba despre prețuri. „Am decis anul ăsta să mergem cu copiii în Saturn, nu am mai fost de aproximativ 25 de ani”, începe povestea familiei.
Ei au scris pe un grup dedicat vacanțelor, unde au menționat că au plătit 2.850 de lei pentru două nopți la un apartament de hotel cu all inclusive. Însă, experiența lor a devenit un „adevărat fiasco”, din cauza „atitudinii respingătoare față de turiști” a personalului din hotel, cât și din cauza „serviciilor care au lăsat de dorit”.
Experiența neplăcută trăită de o familie în stațiunea Saturn
Familia a găsit oferta pe Facebook, iar dialogul cu personalul hotelului s-a efectuat pe chat. În plus, s-a plătit și un avans de 1.600 de lei. „Urma să mai plătim încă 1.250 la cazare. Preț total 2.850, all inclusive, doi adulți și trei copii...” Familia a ajuns la hotel în zori, însă pentru a nu pierde timp așteptând cazarea, a mers întâi pe plajă. Apoi, când au intrat în camera de hotel, au început să observe problemele.
„Pe la ora 10.30 suntem anunțați că este gata apartamentul care, exceptând apa care curgea din cădița de la baie, scurgerea care era ruginită, canapeaua extensibilă care ziceai că se rupe, un singur scaun pe balcon, televizorul care prindea purici, nu programe, a fost ok, deoarece nu suntem pretențioși”, au spus aceștia.
Iar la cazare, au mai avut parte de o altă surpriză neplăcută! „Ni se cer încă 2.800 de lei, în afară de avans... după lungi discuții și cu mesajele avute pe telefon, ochi dați peste cap de către recepționerul-șef, se rezolvă... plătim doar 1.250 de lei (adică exact cât se stabilise inițial – n.red.)”.
Această experiență este numită „discriminare de preț”, adică o situație în care pentru acelai serviciu, în acest caz, pentru cazare, sunt folosite tarife diferite.
Mâncarea a fost o altă problemă
Din păcate, nici masa nu a fost lipsită de probleme pentru familia ajunsă în stațiunea Saturn. „Știam că putem intra cu prânz și ieși cu mic dejun, din discuția de pe chat. Nici vorbă de așa ceva... nu se poate, ni se spune de către managerul de hotel... să îi mulțumim că ne-a făcut deja un favor și ne-a cazat mai devreme”, au povetit aceștia.
În cele din urmă, turiștii au fost obligați să ia prânzul contracost. „Dacă vrem să mâncăm de prânz la ei, să achităm 60 lei/adult și 35 de lei/copil, copiii sub 8 ani având gratuitate”, au spus aceștia. Iar calitatea mâncării nu a fost deloc una care să îi încânte pe turiști.
„Au reușit încă o dată să ne gonească de pe litoralul românesc”
Cina din a doua seară chiar a lăsat o impresie extrem de proastă, pentru familia venită în vacanță. „Vine cina de duminică - cartofi fierți în ulei, paste nefierte, aripioare la cuptor crude, șnițel din cotlet de porc din care curgea sângele, piept de pui uscat, celebra brânză cu smântână și mărar, nelipsită de la orice masă, fie mic dejun, prânz sau cină. Prin urmare, plecăm în oraș să mâncăm de seară, după ce am achitat all inclusive, asta ca să nu culcăm copiii cu burta goală”, au spus aceștia.
În cele din urmă, experiența de pe litoralul românesc este una pe care această familie nu va dori să o repete prea curând. „Prin urmare, mulțumesc personalului de la recepție, de la bucătărie... care prin atitudinea respingătoare față de turiști, nu vorbesc aici doar de mine... că au reușit încă o dată să ne gonească de pe litoralul românesc. Păcat de hotel, că are potențial...”, au mai scris aceștia.
Internauții care au comentat la postarea familiei au spus că este important să fie verificate recenziile hotelului, înainte de a merge în vacanță.