Situație tragi-comică! Toți pasagerii au primit imagini XXX. Mare le-a fost mirarea când au văzut despre cine este vorba
Southwest Airlines, o aeronavă a companiei low-cost, din SUA, a devenit scena unui incident tragi-comic. Cursa a fost aproape anulată după ce un pasager a trimis poze nud tuturor celor din avion. Ce-i drept, fără intenție.
Cursa, între Huston, SUA, și Cabo, Mexic, era cât pe ce să fie anulată, din cauza unui pasager neatent. Acesta a utilizat serviciul Apple AirDrop pentru a transmite câteva fotografii cuiva.
Un pasager a trimis, la întâmplare, poze nud
Doar că pozele, întâmplător cu un conținut sexual ridicat, au ajuns în telefoanele celorlalți pasageri, momentul fiind amplificat de transmiterea haotică a fișierelor înainte de decolare.
Și așa a început nebunia, la bord! Căpitanul cursei a fost nevoit să intervină pentru a calma spiritele. „Lucrurile stau așa... Dacă acest lucru va continua, vom rămâne la sol și voi trage avionul înapoi la burduf! Toată lumea va trebui să coboare. Vom chema paza și vacanța voastră va fi ruinată.
Așa că, oameni buni, indiferent ce e chestia asta numită Airdrop, nu mai trimiteți poze nud și haideți să mergem în Cabo”, a fost remarca pilotului comandant, care a pus capăt agitației din aeronavă.
Momentul intervenției amuzante a căpitanului a fost filmat de un pasager, clipul devenind vial pe TikTok. Teighlor Marsalis, care a filmat clipul, a declarat pentru CNN cum, atunci când s-a îmbarcat, alături de alți prieteni, a primit notificări pe telefonul mobil.
Citește și: Avionul cu reacție împlinește 82 de ani. Chiar a fost inventat de Henri Coandă?
Cursa a continuar fără probleme
Pasagera a relatat că a refuzat recepționarea fișierului, dar alte două pasagere, aflate lângă ea, au acceptat și i-au arătat pozele în care apărea un bărbat gol pușcă!
Situația nu a fost singulară, așa că partajarea accidentală a ajuns la urechile căpitanului, după ce una dintre însoțitoarele de bord a simțit că situația ar putea să degenereze.
La zece minute după intervenția căpitanului, aeronava a decolat și totul a decurs normal. Ce-i drept, vacanța pasagerilor a debutat cu un moment memorabil. „Securitatea, siguranța și confortul clienților și al angajaților sunt prioritățile noastre.
Când află despre o potențială problemă, angajații noștri sunt instruiți să reacționeze în așa fel încât să asigure confortul pasagerilor”, se arată într-un comunicat transmis, ulterior incidentului, de compania aeriană.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!