Ciorba la pungă câștigă tot mai mult teren în România. Suma impresionantă pe care a investit-o un producător român ca să intre pe piață: „Obiectivul nostru este să oferim consumatorilor soluții moderne”

Segmentul produselor ready-to-eat câștigă tot mai mult teren în România, atrăgând noi competitori din industria alimentară. După exemplul Carmolimp, care a lansat anul trecut ciorba la pungă, producătorul vasluian Vascar anunță extinderea în această categorie de produse.

Ciorba la pungă câștigă tot mai mult teren în România / FOTO: Pixabay
Ciorba la pungă câștigă tot mai mult teren în România / FOTO: Pixabay

Compania a investit un milion de euro în echipamente moderne dedicate producției și ambalării preparatelor gata de consum. Rezultatul este gama „Farfuriile Nutritive”, lansată sub brandul Moldova în Bucate.

Dezvoltată în colaborare cu medicul nutriționist Laura Davidescu, noua linie de produse include ciorbe ce pot fi preparate rapid, în doar cinci minute și au un termen de valabilitate de 21 de zile. Produsele sunt deja disponibile în rețeaua METRO, potrivit Economica.net.

  „Prin această investiție și prin lansarea primei game de farfurii nutritive, Vascar intră pe piața de retail cu produse ready meals și își consolidează poziția de inovator în industria alimentară. Obiectivul nostru este să oferim consumatorilor soluții moderne, sănătoase și convenabile, adaptate unui stil de viață activ, dar și să extindem portofoliul cu produse dedicate partenerilor din HoReCa”, a spus Vlad Ciuburciu, CEO Vascar, conform Industriacărnii.ro.

 Povestea evoluției Vascar, compania din Vaslui care a cucerit trei continente

Fondată în anul 1984, sub numele de Industria Cărnii Vaslui, compania a funcționat inițial în sistemul economic centralizat, specific perioadei comuniste. De atunci și până astăzi, drumul Vascar a fost unul impresionant. De la o unitate de producție locală la un brand recunoscut la nivel național și internațional, simbol al adaptării și modernizării industriei alimentare românești.

Astăzi, Vascar deține o rețea solidă de 20 de magazine proprii, amplasate strategic în principalele orașe din zona Moldovei: Vaslui, Iași, Huși, Negrești, Bârlad, Roman, Galați și asigură distribuție la nivel național, cu prezență constantă în marile lanțuri de retail. Mai mult, compania a depășit granițele țării, realizând exporturi pe trei continente, fapt care confirmă competitivitatea și calitatea produselor sale.

Într-un context în care piața produselor convenabile („ready-meals”) este în plină expansiune, producătorul din Vaslui face un nou pas strategic. Vascar a anunțat recent o investiție de un milion de euro pentru dezvoltarea unei game de preparate gata de consum, menite să răspundă cererii tot mai mari pentru mâncăruri rapide, sigure și gustoase.



Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
test jpg
vegetable basket 349667 1280 jpg
zahar  jpg
ceausescu pantofi guban jpg
loc munca jpg
ananas rosu jpg
kosovo1 jpeg
Regele Charles  sursa foto   Profimedia 0734795506 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net