Experiment! O programare la Spitalul Foișor din București – misiune imposibilă

Ultima actualizare:

    Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie și TBC Osteoarticular "Foișor"Foto: Facebook
Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie și TBC Osteoarticular "Foișor"Foto: Facebook

Cum te programezi la o banală consultație la doctor? Simplu – pui mâna pe telefon și, în maximum 5 minute, treaba ar trebui rezolvată. Nu și la Spitalul Clinic de Ortopedie „Foișor” din Capitală. Aici, programarea este o reală misiune imposibilă.

Pe pagina de internet a spitalului este specificat un „număr unic” pentru programări. „Vă rugăm să NU apelați numărul de centrală sau e-mailul în vederea obținerii unei programări pentru consultații în Ambulatoriu”, sunt anunțați pacienții.


    Pagina oficială de internet a Spitalului Clinic de Ortopedie „Foișor” - secțiunea Programări
Pagina oficială de internet a Spitalului Clinic de Ortopedie „Foișor” - secțiunea Programări

Foarte bine, mă conformez și sun la numărul pus la dispoziție. Ocupat! Revin de nenumărate ori, până când – minune – telefonul sună. Dar bucuria e scurtă, pentru că de cealaltă parte a firului răspunde... robotul.

În câțiva pași simpli sunt direcționată către un operator și pusă în așteptare. O așteptare ce durează mai ceva ca un apel de Black Friday la o mare firmă de livrări. Timp pierdut, nervi întinși la maximum. Noroc că am abonament cu minute nelimitate! „Dacă doriți să fiți contactat ulterior de către un operator, apăsați tasta 1 și înregistrați mesajul după semnalul sonor. Dacă doriți să rămâneți în așteptare și să vă păstrați prioritatea în preluarea apelului, vă rugăm așteptați”, repetă obsesiv robotul. Am treabă, trebuie să abandonze misiunea, astfel că îmi încerc norocul cu prima variantă: înregistrez un mesaj, cu speranța (deșartă) că voi fi sunată.

Timp de așteptare la telefon: două ore!

Vineri, ziua a doua. Scenariul se repetă: după câteva încercări eșuate, telefonul către mult-râvnitul număr sună, în sfârșit. Mă întâmpină (deja) prietenul meu, robotul, care îmi ține de urât pentru următoarele DOUĂ ORE. „Toți operatorii noștri sunt ocupați. Vă rugăm așteptați. Veți fi preluat în cel mai scurt timp”, îmi promite din 3 în 3 minute. În zadar! Probabil aș fi continuat experimentul, dacă „cel mai deștept”, și anume robotul, nu ar fi cedat, epuizat. Convorbirea s-a închis automat.


    Ultimul apel a durat două ore
Ultimul apel a durat două ore

„Lucrează doar trei operatori”

Ce-i de făcut? Cum obținem, totuși, o programare la Spitalul Foișor? Îndrăznesc, totuși, și apelez numărul de centrală. „Cunoaștem situația, ne pare rău! Lucrează doar trei operatori acum, restul sunt în concediu. Și au până la 300 de apeluri pe zi, nu mai fac față”, răspunde o doamnă amabilă. Bine bine, dar cum intrăm în legătură cu cineva pentru programarea la consultație? „Cel mai bine veniți personal la policlinică”, recomandă centralista.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Homo erectus – primii hominini care au depășit „rubiconul cerebral” jpeg
image
image
image
image
image
image
image png
Ce este asigurarea profesională IT și cine este obligat să o aibă în România jpg
rhubarb 3399627 1280 jpg
port ovidiu jpg
tomatoes 1561565 1280 jpg
camera de aur pelisor jpg
maria vacarescu  jpg
bebelus bona imagini jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net