Până aici vom circula pe autostradă de luna viitoare
Se lucrează de zor la ciotul de autostradă! Chiar dacă miercuri (29 noiembrie) a fost zi liberă de la stat, muncitorii erau pe şantier. Au asfaltat bretelele care ne vor scoate din Autostrada Bucureşti-Ploieşti (A3) pe strada Emil Racoviţă, din Voluntari. La sfârşitul lunii decembrie se vor deschide circulaţiei.
Blestemul autostrăzii care a zăcut în câmp timp de doi ani pare că s-a rispit. În august au reînceput lucrările, iar acum se văd rezultatele. În trei luni, muncitorii de Euroconstruct au reuşit să construiască bretelele care fac legătura între A3 şi strada Emil Racoviţă, din Voluntari. Aici se va descărca traficul de pe autostradă. ”Bretelele au fost asfaltate şi se mai lucrează acum la legături. Se va circula în sens giratoriu, iar asta se va întâmpla, sperăm, la sfârşitul anului”, ne-a explicat unul dintre constructori.
Acelaşi lucru l-a spus şi Cătălin Homor, directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. ”Lucrările se desfăşoară într-un ritm accelerat, pentru ca cei 3 km să fie daţi în folosinţă la termen. În cazul în care vremea va fi favorabilă, la finele lunii decembrie am putea deschide traficul pe sectorul aflat în execuţie”, a anunţat Homor. Pentru a intra în Capitală se va circula din strada Emil Racoviţă spre Bd. Pipera şi de aici se va ieşi imediat pe Şos. Petricani, din sectorul 2. În acelaşi timp se lucrează la podul care va supratraversa strada Emil Racoviţă, dar şi la cel care va trece peste calea ferată de la Petricani. Lucrările finale la A3 vor fi gata în noiembrie 2017. “Ciotul” de 3 km care desparte autostrada de Capitală a costat 129 de milioane de lei. A3 Bucureşti-Ploieşti a fost inaugurată în iulie 2012 şi de atunci şoferii pot circula pe ea doar până la Centura de Nord.
Luaţi stâlpul din mijlocul giratoriului!
Ca la noi la nimeni! Breteaua care ne va urca pe şoseaua de viteză din strada Emil Racoviţă este blocată de un stâlp de electricitate. Muncitorii se plâng că s-a făcut solicitare scrisă către furnizorul de curent ca să-l multe, însă, nimeni nu a luat-o în seamă. ”De două luni este hârtia trimisă la Electrica. A trebuit să asfaltăm în sensul giratoriu pe lângă stâlp, dar, când se va drumul la circulaţie, maşinile nu vor putea trece de el”, ne-au explicat constructorii. Şi totul este cât se poate de logic.