5 trucuri să pari harnic la serviciu
Iată cele mai bune sfaturi de la experţii britanici, publicate în revista „Made Man".
1. Atacă primul!
Expertul în consultanţă pe probleme de carieră April Masini a descoperit că 70% din cei care sunt promovaţi sunt critici la adresa stilului de lucru sau la adresa companiei. Nicidecum cei care muncesc peste program. Deci fii critic, vino cu soluţii la probleme!
2. Nu te grăbi cu prânzul!
Simţi nevoia să tragi un pui de somn chiar pe birou? Profită de lenea asta. Mănâncă mai târziu decât colegii tăi şi adaugă o ciocolată în meniu! Vei fi mai proaspăt şi mai energic la amiază, când ceilalţi se gândesc să plece acasă. În ochii şefului vei fi unul care şi-a făcut bine treaba.
3. Schimbă modul de lucru!
Pe Internet sunt o groază de programe care pot face multe lucruri în locul tău! Descarcă aplicaţii deştepte pe calculatorul de la serviciu şi vei petrece doar 60% din timpul tău cu ochii în monitor.
4. Pune întrebări, fii implicat!
Te plictiseşti să stai în spatele biroului şi să nu te remarce nimeni? Bagă-te în seamă cu superiorii, spune-le ideile tale, fii simpatic! Joacă un rol chiar dacă nu auzi ce ţi se spune!
5. Ieşi la ţigară cu hârtii!
Cine are biroul plin de hârtii şi dezordonat, e un om harnic. Pastila asta nu mai ţine de mult. Acum trebuie să ieşi cu hârtiile la ţigară să pari că lucrezi, chiar dacă habar nu ai ce scrie în ele.
Iată ce ne enervează cel mai rău la muncă:
- 51% îşi fac nervi din cauza calculatorului- 42% turbează din cauza unui coleg "simpatic"- 38% se agită din cauza bârfelor- 35% sunt stresaţi de gălăgia din jurul lor- 22% turbează de la o fereastră care scârţâie, o podea care pârâie, imprimanta, telefonul, tastatura etc