Parisul, împânzit de reclame despre România. Cum e promovată țara noastră în capitala Franței

O campanie de promovare a țării noastre a fost demarată în capitala Franței. Panouri publicitare și autobuze colantate cu imagini și mesaje despre România au împânzit Parisul. Este vorba despre o campanie outdoor de promovare a țării noastre ca destinaţie turitică, demarată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului și care se desfășoară zilele acestea pe străzile Parisului.

Paris jpg

România vrea să atragă turiști francezi

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a anunțat pe pagina de facebook a instituției demararea campaniei care a început cu capitala Franței. Astfel, pe străzile Parisului se pot vedea panouri publicitare cu peisaje și obiective turistice din România, dar și mijloace de transport colantate cu mesajul „Lăsați-vă surprinși de România!”

România, promovată în Paris. Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului
România, promovată în Paris. Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului

Obiectivul principal al acţiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi în țara noastră.

„Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre”, anunță Ministerul.

Peste 100 de panouri publicitare

Campania publicitară se desfășoară în două etape. Prima a constat în afișarea unor imagini reprezentative despre România în punctele cheie din Paris pe un număr semnificativ de panouri. Apoi, pe străzile din Paris, vor circula mijloace de transport în comun pe care va scrie mare România.

România, promovată în Paris. Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului
România, promovată în Paris. Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului

„Acțiunea se derulează în două etape: prima a constat în afișarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului;

A doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, informează MEAT.

Perioada nu este întâmplătoare. Aceasta coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.

La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României 🇷🇴 ca destinație turistică.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mircea Fechet, ministrul Mediului și Nicolae Ciucă, președintele Senatului, participă la evenimentul de lansare a Sistemului Garanţie-Returnare RetuRO la un supermarket din București. FOTO Inquam Photos / George Călin
image
image
image
image
image
image
locuri jpg
Emitere tichet de reciclare jpg
where is the snowman in the picture jpg
trandafiri, freepik jpg
stefan cel mare GettyImages 878490466 jpeg
carte veche jpg
branza jpg
sebastian si roberta jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net