3 gustări care te ajută să dormi


    Bea un pahar cu lapte  înainte de culcare
Bea un pahar cu lapte înainte de culcare

Ora de vară ţi-a provocat insomii? Ai grijă ce mănânci pentru că şi alimentele pot dăuna somnului. Iată câteva dintre soluţiile „alimentare" care îţi vin în ajutor.

Piure de cartofi. Preparat cu lapte degresat, este o masă perfectă pentru seară. Acesta conţine carbohidraţi cu eliberare treptată care te ajută să ai o digestie uşoară.

Lapte cald. Conţine triptofan, un element care ajută corpul să se relaxeze şi care oferă senzaţia de somnolenţă. Dacă îndulceşti laptele cu puţină miere şi îl bei cu jumătate de oră înainte de culcare, te vei bucura de un somn adânc.

Fulgi de ovăz. Conţin cantităţi mari de fibre care te ajută să ajungi rapid la saţietate. În plus, aceşti fulgi conţin melatonină, ceea ce înseamnă că un bol de fulgi de ovăz în combinaţie cu puţin lapte cald reprezintă reţeta perfectă pentru un somn liniştit.

Click!spune

Evită alimentele care conţin cofeină (cafea, ceai verde, ceai negru, ciocolată etc) sau zahăr. Acestea excită centrii nervoşi ai creierului şi nu te mai lasă să adormi.

cub kassandra rotariu png
cub andreea esca png
pexels Horoscop 3 noiembrie
cutremur 1977 agerpres 0 jpeg
onlyfans jpg
Survivor Romania webp
Imagine WhatsApp 2023 02 07 la 13 11 34 jpg
7 frontul poza mare jpg
image
image
image
image
image
image
shutterstock 1963971895 jpg
7 frontul poza mare jpg
calendar ortodox 2021 8 februarie sfantul mare mucenic teodor stratilat jpeg
onlyfans jpg
Cutremur Turcia, Getty jpg
Cutremur în Turcia FOTO Profimedia