Ce mănânci când faci sport

Grăsimile, în cantitate redusă

Grăsimile nu trebuie scoase din alimentaţie, ci consumate în cantităţi reduse, spun specialiştii în nutriţie. Necesare pentru un plus de energie, grăsimile nu trebuie consumate înainte de începerea programului de exerciţii fizice deoarece pot îngreuna şi mai mult realizarea lor. În plus, există riscul să apară senzaţia de disconfort abdominal. Când vine vorbe de grăsimi, alege-le pe cele nesaturate (peşte gras, fructe de mare, nuci, alune, seminţe, avocado – sănătoase pentru organism), în locul celor nesănătoase (mezeluri, produse de fast-food, de patiserie).   

Energie din carbohidraţi

Carbohidraţii nu trebuie să lipsească din alimentaţia unei persoane care face sport şi care vrea să ,,câştige” masă musculară. Ei sunt cei care oferă energie organismului, energie care se pierde în urma activităţii fizice. Alege alimentele care sunt bogate în carbohidraţi, dar care au un conţinut redus de grăsimi. Astfel, alimentele care conţin carbohidraţi pot aduce în dietă şi fibre, minerale, vitamine etc. Cele mai bune surse de carbohidraţi sunt cerealele, pâinea, legumele, pastele făinoase, orezul şi fructele. Necesarul de carbohidraţi îl mai poţi obţine şi din sucurile proaspete de fructe, pe care le poţi pregăti şi consuma înainte de programul de mişcare.

Află mai multe pe clicksanatate.ro

cub andreea berecleanu eva zaharescu png
cub ionita si viorica de la clejani (1) png
andreea mantea 2 JPG
FotoJet (1) jpg
jlo alex rodriguez gettyimages 1131935237 jpg jpeg
Funeralii Alexandru Arșinel FOTO Inquam / George Călin
image png
Camilla Parker si Regele Charles jpeg
Ligia Deca  INQUAM Photos George Calin jpg
Alex Drueke si Andy Huynh veterani americani captivi in Rusia FOTO The Telegraph jpg
image
image
image
image
farmacie baza jpeg
alexandru arsinel jpeg
image png
Funeralii Alexandru Arșinel FOTO Inquam / George Călin
cub arsinel fii png
1 cum sa te pregatesti de toamna jpg jpeg