Cele mai simple metode să alungi stresul


    Florentina Opriş  probează tehnicile de  respiraţie în aer liber
Florentina Opriş probează tehnicile de respiraţie în aer liber

Stresul face parte din viaţă noastră, iar reacţia organismului la agitaţie este foarte importantă pentru sănătate.

Antrenoarea de fitness şi aerobic Florentina Opriş ne recomandă câteva tehnici simple de a alunga starea de stres, învăţate într-un templu tibetan în cadrul recentei sale expediţii în Himalaya.

„Reglarea respiraţiei este cea mai eficientă măsură împotriva stresului. Inspiraţi pe nas 4 secunde, ţineţi-vă respiraţia 7 secunde, apoi expiraţi pe gură încă 8 secunde.

Practicaţi această tehnică pe tot parcursul zilei în reprize de 1 minut.

Tehnica va da rezultatele aşteptate şi vă va relaxa. Înainte de acest exerciţiu de respiraţie se bea un pahar cu apă.

Acesta are rolul de a curăţa intestinele. Şi ceaiul are rol de a îndepăra stresul.

Este recomandat o combinaţie de salvie cu scorţişoară şi cardamon.

Spre deosebire de ceaiul de tei care dă o stare de calmare, dar şi de somnolenţă, această combinaţie te relaxează fără a-ţi fura din energie.

Prin urmare, îl poţi bea oricând, în timpul zilei la serviciu, pentru că te menţine activ".

cub anamaria prodan png
Kanye West si Julia Fox jpg
masina culita jpg
catalin remus avocatul31 jpg
foto1 catuse badalau INQUAM Photos Sabin Cirstoveanu jpeg
cub catalin botezatu png
Studentele și au acoperit părțile intime cu pălăriile jpg
Ceapă
Capture PNG
vladimir putin getty jpg
image
image
image
image
masina culita jpg
Țestoasa Jonathan jpg
Printul Harry jpg
foto1 catuse badalau INQUAM Photos Sabin Cirstoveanu jpeg
Studentele și au acoperit părțile intime cu pălăriile jpg
catalin remus avocatul31 jpg