Cercetătorii confirmă: oamenii frumoşi sunt mai sănătoşi

Foto: shutterstock

„Arăţi prea bine? Nu poţi fi bonav!”, susţin oamenii de ştiinţă americani, citaţi de Daily Mail. Persoanele atrăgătoare fizic au şanse mai mici de a suferi de o serie de boli, precum astm, diabet, hipertensiune arterială, depresie.

Este concluzia unui studiu efectuat în SUA, asupra a 15.000 de femei şi bărbaţi cu vârsta între 24 şi 35 de ani, care au fost urmăriţi de la vârsta de 10 ani. Oamenii atrăgători fizic se simt mai sănătoşi, îşi iau mai puţine zile de concediu medical şi efectiv sunt diagnosticaţicu mai puţine probleme de sănătate fizică şi mentală. Studiul – condus de cercetătorii de la Universitatea Cincinnati – reprezintă cea mai amplă cercetare care analizează relaţia dintre frumuseţe şi sănătate.

Cercetătorii cred că aspectul atrăgător poate fi semnul existenţei unei înzestrări genetice, care indică o stare bună de sănătate şi sporeşte şansele de a avea urmaşi sănătoşi. Evaluarea gradului de atractivitate a fost făcută de cercetători în urma unor interviuri cu durata de 90 de minute, iar participanţii, femei şi bărbaţi, au fost împărţiţi în 5 categorii: foarte neatrăgători, neatrăgători, mijlocii, atrăgători sau foarte atrăgători.

Magda Pălimariu (5) jpg