Arahidele ne prelungesc viaţa

Ultima actualizare:

    Canicula
Canicula

Consumul zilnic de nuci, arahide şi alune reduce semnificativ riscurile noastre de a ne îmbolnăvi de boli de inimă sau de cancer, spun cercetătorii americani de la Institutul Medical din Boston.

Oamenii de ştiinţă au descoperit ce cei care mâncau fructe uscate aveau cu 5% şanse să nu sufere de cancer, decât cei care nu mâncau astfel de fructe. Rezultatele studiului, efectuat pe 120.000 de femei şi bărbaţi din SUA, arată că astfel de obiceiuri îi fac pe consumatorii de arahide să fie mai slabi. Cercetatorii spun nucile contin acizi grasi nesaturaţi, vitamine, minerale și alți nutrienți, care reduc colesterolul și alte probleme.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
ap JPG
AFP  20260324 antoni gaudi sagrada familia barcelona  urbanandsport thesagra260322 nphQ3  v1  HighRes  TheSagradaFamiliaCro png
Munca devreme la birou  Foto Freepik com jpg
produse cu pesticide jpg
donjuanpond ali nasa jpg
haihuin2 africa jpg
image png
fendt1 alanya 591651 jpg
image
image