Te doare capul? Ai grijă ce mănânci!

Ultima actualizare:

    Eliminaţi pe cât posibil alimentele rafinate care lipsesc organismul de săruri minerale şi vitamine
Eliminaţi pe cât posibil alimentele rafinate care lipsesc organismul de săruri minerale şi vitamine

Durerile de cap care apar când te aştepţi mai puţin pot fi prevenite cu ajutorul unei alimentaţii echilibrate. Specialiştii vă spun ce trebuie să evitaţi şi cum trebuie să preparaţi mâncarea pentru a vă proteja sănătatea.

1) Reduceţi produsele animale, mai ales carnea, apoi peştele, ouăle şi brânzeturile.

2) Renunţaţi la grăsimile animale, cu unele rare excepţii, de exemplu untul crud. Reduceţi şi grăsimile vegetale sofisticate, cum este margarina. Substituiţi cerealele rafinate cu cele integrale şi naturale.

3) Eliminaţi pe cât posibil toate alimentele rafinate care lipsesc organismul de săruri minerale şi vitamine. De exemplu, înlocuiţi zahărul alb cu miere şi sarea cu sare marină integrală.

4) Toate alimentele de mai sus nu trebuie să constituie mai mult de 30-40% din dieta noastră. Pentru restul de 60-70% consumaţi verdeţuri proaspete, fructe, legume proaspete şi uscate. Atenţie! Folosiţi legumele şi fructele uscate cu moderaţie dacă sunt vechi.

5) Folosiţi uleiul de măsline şi diverse arome vegetale.

6) Fierbeţi cât mai puţin posibil legumele şi consumaţi-le în cea mai mare parte crude, la începutul mesei. Fierberea legumelor elimină cea mai mare parte a vitaminelor şi a sărurilor minerale conţinute, iar consumarea la începutul meselor favorizează absorbţia.

Află mai multe pe clicksanatate.ro

image
image
image
image
image
image
haine sifonate jpg
tanara batuta centrul vechi alerta jpg
ryanair avion jpg
Incendiu Valencia 22 februarie 2024 Foto AFP 2 jpeg
alimente nesanatoase shutterstock 2195235627 jpg
oameni strada shutterstock jpg
image png
castig loto pitesti jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net