Scorţişoara, aliat în lupta cu kilogramele după 40 de ani

Batoane cu amestec de fructe şi seminţe

Rezultatele unui recent studiu britanic au arătat că amestecul dintre fructele uscate, cele oleagioase şi seminţe furnizează suficientă energie pentru întreaga zi şi ajută când vine vorba de menţinerea în greutate. Pentru a consuma amestecul la micul dejun sau ca gustare între mese este indicat să prepari batoane care să conţină seminţe de floarea-soarelui, de susan, migdale, miere de albine, fructe uscate, ovăz, alune, dar şi migdale.

Nu uita de seminţele de in măcinate

Sursă de fibre şi grăsimi sănătoase, seminţele de in nu trebuie să lipsească din alimentaţie. Ele ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, aduc beneficii sănătăţii digestive, dar sunt recomandate şi în cazul problemelor hormonale ce pot apărea după vârsta de 40 de ani. Alege din comerţ seminţele de in măcinate deoarece se digeră mai rapid. Le poţi consumă cu apă, dar şi adăugate în iaurt sau în salate.

Fructe oleaginoase: nucile

O altă schimbare alimentară ce aduce beneficii în cazul persoanelor de vârsta a doua este reprezentată de înlocuirea biscuiţilor şi a sărăţelelor cu nuci. Bogate în proteine, vitamine esenţiale şi acizi graşi Omega-3, nucile ajută la prelungirea senzaţiei de saţietate. În urma unei cercetări, care s-a desfăşurat pe parcursul unui an, oamenii de ştiinţă australieni au observat că persoanele care au consumat zilnic 5-8 nuci au reuşit să piardă în greutate.

Află mai multe pe clicksanatate.ro

Mihai Bendeac
niculina stoican   facebook jpg
cabral andreea ibacka botez fetita jpeg
grasime corporala
Gigi Hadid și Kanye West
carte mihai morar dan negru png
Copiii dintr un oraș din Franța fac frigul în clase jpg
bani test jpg
Fostul preşedinte brazilian Lula
Burleanu
image
image
image
image
ion soricica jpg
munti sursa FOTO Pixabay
bani in portofel jpeg
Copiii dintr un oraș din Franța fac frigul în clase jpg
Bancomatul este situat în vârf de munte jpg
bani test jpg