Cum să te distrezi împreună cu prietenii tăi pe TikTok. Effect House, spațiul pentru realitate augmentată

TikTok lansează instrumentul și catalogul său de efecte de realitate augmentată (AR) tuturor creatorilor și dezvoltatorilor, după ce a lansat un closed beta test, în toamna trecută.

Pagina principală a TikTok
Pagina principală a TikTok

Effect House permite creatorilor să-și creeze propriile efecte cu ajutorul camerei AR, care pot fi folosite de alți utilizatori TikTok în cadrul videoclipurilor. Într-un comunicat de presă, compania a transmis că catalogul de efecte de realitate augmentată va fi disponibil pentru  „toți creatorii, designerii și dezvoltatorii din întreaga lume” și va include instrumente și resurse de învățare.

Ce o să poți face cu Effect House

„Fie că vă teleportați în lumi noi cu ajutorul efectelor de tip Green Screen sau opriți încadrarea cu Time Warp Scan, efectele creative permit creatorilor să se exprime, să se distreze și să împărtășească povești printr-o gamă largă de formate captivante și interesante”a scris compania.

Citește și Trendul de pe TikTok care i-a înnebunit pe utilizatorii de iPhone. Iată ce nu știai despre telefonul tău

TikTok a subliniat că efectele trimise vor fi supuse anumitor linii de reglementare pentru a fi aprobate pentru utilizare. Compania spune, în mod special, că va interzice efectele care „promovează colorismul sau stereotipurile negative împotriva grupurilor protejate” și efectele care „înfățișează operații estetice, cum ar fi materiale de umplere a buzelor, sau încurajează controlul aspectului cuiva”.

Efectele precum Green Screen sunt un pilon în conținutul popular de pe TikTok, iar creatorii realizează adesea videoclipuri folosind efecte ca parte a unei tendințe. TikTok spune că peste 1,5 miliarde de videoclipuri cu efecte au strâns peste 600 de miliarde de vizionări la nivel global.

Vezi și La ce riști să te expui dacă stai prea mult pe TikTok. Cazul care a adus compania în fața legii

TikTok urmărește mișcările făcute de alte platforme cu ani în urmă. Snapchat și Instagram au introdus instrumente de creație AR similare în ultimii câțiva ani, cu unele efecte care au apărut și apar pe paginile celebrităților și influencerilor. Filtrul Instagram Beauty3000, creat de designerul Johanna Jaskowska, este creditat că a declanșat, temporar, o tendință de efecte lucioase, futuristice, pe platformă.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
Banner Carmen Harra
panouri solare risc hackeri jpg
ceai freepik jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net