Noi adiții pentru TikTok: avatare personalizate, filtre pentru hashtags și live

Platforma de entertainment TikTok se pregătește să lanseze o serie de funcții noi, inclusiv avatare asemănătoare Bitmoji, disponibile pe Snapchap, dar și o mai bună filtrare a cuvintelor cheie ce apar pe pagina For You.  

tiktok png

Algoritmul TikTok este unul destul de simplu. Aplicația detectează conținutul cu care utilizatorul interacționează cel mai des, iar în funcție de cuvintele cheie ce apar, acestea sunt mult mai probabile ca acestea să apară pe pagina For You. 

Utilizatorii își vor putea alege cuvintele cheie pe care nu doresc să le vadă pe For You

Totuși, dezvoltatorii TikTok se pregătesc să lanseze mai multe funcționalități noi, printre care se numără și avatarele personalizate, asemănătoare cu Bitmoji, disponibile pe Snapchat. Acest anunț al aplicației vine în contextul în care TikTok a anunțat, recent, că va lansa sistemul de abonament lunar pentru creatorii de conținut. Contra unei sume de banii, utilizatorii se vor putea abona la creatorii lor de conținut preferați, susținându-le munca. După ce un utilizator s-a abonat, acesta va putea avea acces la transmisiuni live disponibile doar abonaților, dar și la multe alte elemente de conținut disponibile doar celor ce plătesc.

Chiar dacă TikTok se pregătește să testeze aceste noi funcții, nu înseamnă că aceasta va fi implementată. În funcție de răspunsul utilizatorilor, dezvoltatorii vor decide dacă noile funcții își au rolul lor pe platformă sau nu. Totuși, dezvoltarea sistemului are loc în ritm lent, pentru a se asigura că nu apar breșe de securitate în platforma lor.

De exemplu, luna trecută, dezvoltatorii TikTok anunțau un update de software ce va avea loc de-abia acum. 

„Lucrăm la o funcție care să le permită oamenilor să aleagă cuvinte sau hashtag-uri asociate cu conținutul pe care nu vor să-l vadă în feedul lor For You”, a transmis platforma TikTok, în cadrul unei postări de pe blogul lor.

O nouă posibilă adiție pentru creatorii de conținut: TikTok Live Studio

De asemenea, conform publicației Tech Crunch, TikTok se pregătește să lanseze o nouă platformă dedicată utilizatorilor de desktop, cunoscută și sub numele de TikTok Live Studio, care ar avea rolul de a facilita și ușura munca pe care creatorii de conținut o fac pentru a transmite în direct diferitele activități pe care aceștia le practică. 

TikTok este una dintre cele mai folosite platforme de entertainment la nivel mondial, fiind cunoscută pentru filmulețele de scurtă durată care apar pe platformă. În funcție de preferințele fiecărui individ, TikTok alege exact ce vrei tu să vezi, în funcție de conținutul cu care acesta interacționează. Așadar, dacă dai like la videoclipuri cu pisici, o să primești mult mai multe videoclipuri cu acestea. 

Puteți urmări știrile Click! și pe Google News

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
gaini jpg
esplanada rapa galbena jpg
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
diabet jpg
liviu dragnea 8 JPG
image
actualitate.net
image
actualitate.net