TikTok se transformă în YouTube. Ce schimbări majore vor avea loc
Chiar dacă TikTok a fost o provocare la început, anume de a prezenta ceva interesant în doar 15 secunde, se pare că aceste vremuri au apus. Inițial, TikTok acorda doar 15 secunde pentru creatorii de conținut să-și transmită ideea, dar, treptat, platforma a început să prelungească timpul alocat până la un minut.
La puțin timp după ce TikTok a extins timpul alocat videoclipurilor la 1 minut, se pare că platforma plănuiește să se apropie din ce în ce mai mult de ce e YouTube în acest moment.
Conform informațiilor furnizate de WIRED, se pare că TikTok a executat niște teste mult mai ample, în care le va permite utilizatorilor să înregistreze și să încarce videoclipuri de peste 10 minute.
Așadar, pe măsură ce YouTube lansează YouTube Shorts, iar Instagram implementează sistemul Reels, în care utilizatorii își pot încărca videoclipurile folosind aceleași opțiuni pe care TikTok le pune la dispoziție, se pare că aplicația de divertisment din China face total opusul, prin adăugarea unui sistem în care utilizatorii vor putea vedea videoclipuri lungi de până la 10 minute.
De ce se vor adăuga videoclipuri de până la 10 minute?
Totuși, se pare că această modificare nu are în vedere utilizatorii, ci monetizarea ce poate fi executată prin intermediul videoclipurilor mai lungi. Practic, cu cât videoclipul este mai lung, cu atât mai multe reclame pot fi vândute în cadrul videoclipului. Potrivit Karyn Spencer, un expert în industrie care a lucrat anterior cu compania Vine, videoclipurile de cinci minute ar ajuta la creșterea duratei lor medii de vizionare cu încă câteva secunde.
Odată cu prelungirea timpului, agențiile tradiționale de publicitate ar simți că au mai multă libertate pentru a crea reclame mult mai complexe, deoarece timpul alocat este mai mare. Spencer a remarcat că „tehnologia caută întotdeauna cât mai mult venit posibil”. Cu asta, schimbarea vine într-un moment în care concurenții companiei au lansat recent diferite forme ale propriilor videoclipuri scurte.
De asemenea, se pare că TikTok nu se transformă în totalitate în YouTube. Platforma le va asigura utilzatorilor ce doresc să vadă videoclipuri scurte o secțiune specială, care nu va interfera cu videoclipurile ce pot ajunge până la 10 minute.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!