Vești proaste pentru utilizatorii iOS. Facebook va putea încălca anumite setări
După o perioadă plină de lansări și anunțuri privind aplicațiile ce vor fi actualizate la standardele moderne.
Se pare că Meta, cunoscut și sub numele de Facebook, a trecut prin momente foarte dificile recent. Mai devreme, am raportat despre faptul că Meta a pierdut niște bani , precum și valoarea de piață, iar acum, 9to5Mac raportează că compania intenționează să-și restructureze infrastructura publicitară pentru a viza utilizatorii iOS și „continuă a creste". Cât despre pierderile Facebook, aceasta poate fi considerată una dintre cele mai mari pierderi financiare din istorie.
Nu-i așa că îți e dor de reclamele foarte exacte?
Meta pare să caute modalități de a afișa utilizatorilor iOS anunțuri personalizate, în ciuda reglementărilor.
După cum probabil că mulți dintre voi știți, Apple a introdus App Tracking Transparency anul trecut, o funcție care a permis utilizatorilor de iPhone și iPad să renunțe la urmărire pentru anunțurile vizate. Mulți oameni au renunțat de atunci și se pare că această schimbare a afectat în sfârșit Facebook.
Anunțurile vizate sunt capabile să ți ofere reclame relevante pentru tine. Așadar, dacă ai accesat un link pentru un site ce vinde lucruri on-line, poți să fii sigur că o să primești reclame la produs respectiv pe Facebook.
Directorul general al Meta, Mark Zuckerberg, a declarat că compania își va reconstrui infrastructura publicitară în timpul raportului privind veniturile din trimestrul IV 2021, de miercuri. Se pare că procesul de reconstrucție va fi astfel încât Facebook să poată continua să livreze „reclame personalizate de înaltă calitate” utilizatorilor iOS, ceea ce este destul de realizabil, astfel încât să poată beneficia în continuare, în ciuda transparenței, de urmărire a aplicațiilor și să nu piardă la fel de mulți bani.
Zuckerberg a declarat că, odată cu Transparența de urmărire a aplicațiilor de la Apple și cu autoritățile de reglementare din întreaga lume, care investighează Facebook pentru probleme de confidențialitate, compania se luptă cu mai puține date pentru reclamele personalizate. În schimb, își va reconstrui infrastructura publicitară, astfel încât să continue „să crească”.
Puteți urmări știrile Click! și pe Google News