Zuckerberg, gata să te plătească. Cum să câștigi 4.000 de dolari, ca să postezi pe Facebook
Mark Zuckerberg, prin intermediul companiei Meta, cunoscută și sub numele de Facebook, este gata să-ți acorde bani pentru conținutul pe care-l postezi pe platforma lor, într-o mișcare ce are drept scop detronarea aplicației TikTok.
Perspectiva Facebook nu este una nouă. În trecut, platforma a decis că va prioritiza conținutul original, iar de data asta, se pare că e gata să te și plătească, potrivit Tech Crunch.
Meta, gata să ofere 4.000 de dolari pentru videoclipuri tale
De data asta, utilizatorii care încep să posteze pe Facebook Reels vor putea fi recompensați material de către Meta. Noua mișcare de la Facebook are în vedere o apărare mult mai bună împotriva amenințării pe care o reprezintă TikTok. Săptămâna aceasta, Meta a decis să aloce mai mulți bani creatorilor de conținut care decid să posteze Reels pe platforma lor. Dacă utilizatorii reușesc să îndeplinească „Provocarea Facebook” pot câștiga până la 4.000 de dolari pe lună.
Vezi și Zuckerberg, schimbări majore pe Instagram. Funcția de Story este vizată
Totuși, sunt mai multe „provocări” pe care Facebook le are pentru utilizatori. În primul rând, există provocările prin hashtags, în care compania le cere utilizatorilor să posteze videoclipuri asupra unui anumit subiect, folosind hashtag-uri.
Provocările Facebook reprezintă o serie de condiții care trebuiesc îndeplinite pentru a ajunge la suma menționată anterior.
Acest tip de eveniment va avea loc în fiecare lună, iar utilizatorii vor putea participa la acest set de provocări cumulative, care sunt bazate una pe alta. Provocările Facebook funcționează pe baza exemplului următor: creatorul de conținut câștigă 20 de dolari atunci când cinci videoclipuri ajung la peste 100 de vizualizări.
Citește și Instagram se transformă în TikTok. Ultimele modificări la nivel de homepage
După ce acest obiectiv a fost atins, utilizatorul va putea câștiga 100 de dolari, dacă 20 de videoclipuri ajung fiecare la 500 de vizualizări. Acest proces este continuu și este valabil pentru o perioadă de 30 de zile, iar mai apoi, acesta va fi resetat la începutul lunii următoare.
Ce este Facebook Reels
Facebook Reels și Instagram Reels sunt cele mai noi adăugiri ale companiei Meta, după ce au observat că TikTok începe să devină din ce în ce mai utilizată.
Ca răspuns la câștigul pe care TikTok l-a avut, mai multe companii au început să integreze formatul pe care platforma din China l-a promovat - videoclipuri scurte, aflate la un swipe distanță. Pe lângă Meta, chiar și YouTube (prin YouTube Shorts) și Netflix au integrat un astfel de sistem.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!