Cel mai scump ananas din lume! Cât costă și ce îl face special
Ananasul Rubyglow are un preț exorbitant, care se datorează, în mare parte, condițiilor speciale în care a fost crescut, dar și gustului său extrem de dulce.
Fructul se vinde cu 400 de dolari bucata și vine fără mănunchiul de frunze specific, tocmai pentru ca nimeni să nu îl poată cultiva acasă. Compania americană Fresh Del Monte care îl comercializează susține că fructul este deosebit de rar. Ananasul Rubyglow a fost creat în Costa Rica după 16 ani de cercetare și doar câteva mii sunt produse în fiecare an, relatează The Guardian.
Ananasul are mult succes la clienții bogați
În timp ce o familie de rând nu poate să își permită produsul costisitor, ananasul are succes în rândul clienților bogați. Fructul este cunoscut pentru culoarea roșie – asemănătoare rubinului – și pentru interiorul dulce și galben. Potrivit presei străine, acesta ar fi cel mai scump ananas din lume la ora actuală.
„În calitate de lideri ai inovației în materie de ananas, suntem încântați să anunțăm cea mai recentă creație a noastră, ananasul Rubyglow”, a anunțat Del Monte pe site-ul său. „Numit după piatra prețioasă rubin, datorită culorii sale, stocului limitat și asocierea cu luxul, acest fruct excepțional oferă o experiență specială celor care apreciază unicitatea.”
Ananasul era disponibil anterior doar în China, dar del Monte a decis să introducă pentru prima dată fructele de lux în America de Nord. Ananasul Rubyglow este cel mai recent fruct de ultimă generație care a făcut furori în SUA. Căpșunile Oishii, cunoscute pe scară largă drept cele mai scumpe căpșuni din lume, au devenit virale pe rețelele de socializare pentru gustul lor extrem de dulce. O singură căpșună poate costa peste 20 de dolari în unele zone.
Alte produse scumpe, cum ar fi Sumo Citrus, au capturat în mod similar inimile și... stomacurile oamenilor din SUA. Deși mulți au transmis public nemulțumiri cu privire la creșterea costurilor anumitor produse alimentare comune, fructele de lux continuă să atragă unii cumpărători americani. „Consumatorii sunt dispuși să plătească pentru ceva care este special”, a declarat pentru CNN Cindy van Rijswick, un strateg global pentru sectoarele fructelor, legumelor și floriculturii.