Vești bune pentru americani! Mâncarea de pe TikTok le va fi livrată acasă, în câtiva pași simpli

19 decembrie 2021 12:01   Fapt divers

TikTok se pregătește să lanseze un nou serviciu care va transforma videoclipurile sale virale cu alimente în mese pe care le puteți comanda și savura!

Aplicația socială colaborează cu Virtual Dining Concepts și Grubhub pentru a lansa anul viitor restaurantele marca „TikTok Kitchen” cu livrare numai în Statele Unite, după cum informează Bloomberg.

Meniul restaurantelor se va baza pe cele mai populare postări cu alimente virale de pe TikTok, pe care oamenii le pot primi apoi la ușă prin Grubhub. TikTok intenționează să lanseze aproximativ 300 de locații care vor începe să livreze felurile de mâncare în martie. Platforma intenționează să deschidă 1.000 de astfel de restaurante până la finalul anului viitor. 

Meniul inițial va include mâncăruri virale TikTok, cum ar fi paste feta coapte, un burger smash, coaste de porumb și chipsuri de paste. Feta coaptă, în special, a câștigat o reputație incredibilă în 2021, deoarece Google a raportat că a fost cel mai căutat fel de mâncare al anului, după ce a câștigat o popularitate imensă pe TikTok.

Vânzările din vânzările TikTok Kitchen vor merge atât pentru a sprijini creatorii care au inspirat elementul din meniu, cât și pentru a încuraja și a ajuta alți creatori să se exprime pe platformă, în conformitate cu misiunea TikTok de a inspira creativitatea și de a aduce bucurie utilizatorilor săi”, se arată într-un comunicat emis de către reprezentanții TikTok. 

TikTok este cunoscut pe scară largă pentru tendințele alimentare populare și abundă în  rețete virale care sunt adesea redistribuite pe alte platforme de socializare, cum ar fi Twitter, Instagram și Facebook.

TikTok, folosită de un miliard de oameni, la nivel global 

TikTok a înregistrat o creştere explozivă a numărului de utilizatori la nivel mondial în ultimii ani, în pofida faptului că a intrat în vizorul autorităţilor de reglementare din SUA şi alte regiuni. SUA, Europa, Brazilia şi Asia de Sud-Est sunt cele mai mari pieţe pentru TikTok, a precizat compania.

Oameni din toată lumea folosesc TikTok pentru a se juca, învăţa, râde sau pentru a descoperi lucruri noi, iar platforma este utilizată de o comunitate diversă de familii, afaceri mici şi creatori.

Mai multe