Saci de gunoi de 1,800 de euro și sacoșe de rafie de lux. Cum încearcă industria fashion să câștige bani din nimicuri

6 august 2022 13:57   Fapt divers

Casa de modă Balenciaga a șocat din nou lumea fashion, fiind profund criticată pe rețelele de socializare, după ce a scos la vânzare mai multe genți ce se aseamănă cu niște pungi de plastic folosite pentru aruncarea deșeurilor menajere. 

Noua geantă de fițe, care poartă logo-ul Balenciaga, a fost scoasă la vânzare la prețul de aproximativ 1.800 de euro, iar tot mai mulți utilizatori sunt de părere că accesoriul vestimentar se aseamănă prea mult cu o pungă de gunoi.

Geanta are un cordon în partea superioară și este confecționată din piele de vițel, având un logo subtil. Aceasta este disponibilă în mai multe nuanțe de culori: negru, alb, albastru și galben.

S-ar putea să te intereseze și: Ultima fiţă! Vedetele de la Hollywood, cu pijamalele pe stradă şi papuci de firmă-n casă

Utilizatorii rețelelor de socializare s-au scandalizat, din cauza prețului foarte ridicat, și au acuzat brandul de fashion că dorește să-și testeze clienții prin comercializarea unui produs banal la suprapreț. 

Balenciaga nu e la prima escapadă de acest tip

Totuși, Balenciaga nu este primul brand care utilizează astfel de scheme de marketing și, bineînțeles, nu este la prima escapadă în care este criticată pentru produsele sale ce nu-și merită prețul.

Vezi și: Michelle Obama a strălucit la propriu la New York într-o pereche de cizme de 4000 de dolari

În trecut, Balenciaga a încercat să lanseze o geantă de lux, de fițe, doar că pe piața românească nu a avut mare noroc. Motivul? Țăranii noștri aveau deja acest model. 

O geantă marca Balenciaga ce seamănă foarte mult cu o geantă de rafie a fost lansată la prețul de vânzare de 1.440 de euro, fapt ce a stârnit, la vremea respectivă, foarte multe reacții în spațiul online. 

Chiar și Dior nu s-a lăsat mai în spate. Aceștia au lansat și ei o geantă de rafie care este împodobită cu foarte multe elemente specifice brandului de lux. 

Totuși, acest trend al sacoșelor de rafie a fost lansat de către Louis Vuitton. Începând cu anul 2007, brandul de lux a început să prezinte tot mai multe poșete ce promit marea cu sarea, dar, de fapt, au designul unei sacoșe de rafie la suprapreț. 

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Mai multe