Cum a reușit o tânără să facă o afacere profitabilă din vânzarea de haine second-hand! Cât câștigă pentru câteva ore de muncă

5 octombrie 2024 13:49   Internațional

O tânără și-a transformat contul de social media într-un magazin on-line. Din vânzarea de haine second-hand a reușit să strângă peste 100.000 de lire. Influencerița a dorit să împărtășească din experiența ei și a oferit urmăritorilor sfaturi utile, scrie adevărul.ro. Videoclipurile sale au strâns peste 55.000 de vizualizări.

Becky Chorlton s-a decis să-și vândă hainele vechi  

Becky Chorlton, în vârstă de 26 de ani, dorea să câștige niște bani în plus și a decis să-și vândă câteva dintre hainele ei vechi. „Am vrut în principal să scap de presiunea de a obține un loc de muncă, eu fiind absolvent, am vrut să fac banii mei”, a spus ea pentru Fabulous.

„Am scos câteva haine vechi în online și am fost încântată că articolele mele s-au vândut foarte repede”, a spus aceasta. „Vânzările mergeau bine și câștigam mai mult decât am avut anterior la jobul meu part-time, cu siguranță suficient pentru a mă susține la Master”, a spus ea.

Becky Chorlton și-a transformat contul de social media 

Becky Chorlton și-a transformat contul de social media într-un magazin online de succes și, pentru a ajuta și pe alții să obțină profit din vânzări similare, a oferit o serie de sfaturi utile. Între acestea, propune listarea constantă a articolelor, sugerând ca, de exemplu, să fie postate zece articole pe zi, pentru a crește vizibilitatea.

În ceea ce privește gestionarea finanțelor, Becky colaborează cu un contabil pentru aspectele fiscale, dar își monitorizează vânzările și cheltuielile printr-un tabel Excel simplu. Esențial este să câștige un mic profit și să reinvestească suma în achiziția de noi produse.

Sfaturi pentru afacerea online 

Becky accentuează importanța prețurilor corecte și a descrierilor detaliate pentru fiecare articol. Ea recomandă utilizarea imaginilor de calitate, în lumină naturală, și includerea măsurătorilor pentru a oferi o experiență de cumpărare cât mai transparentă. Promovarea pe rețelele de socializare este, de asemenea, un element esențial în strategia sa de succes.

Videoclipurile sale, pline de sfaturi, au generat un mare interes, strângând peste 55.000 de vizualizări. Comentariile pozitive de la urmăritori subliniază impactul ei benefic asupra dorinței altora de a se lansa în afaceri similare. Chorlton încurajează utilizatorii să fie flexibili în negocierea prețurilor, subliniind că fiecare interacțiune poate deschide oportunități de vânzare.

În prezent, Becky își vinde hainele pe mai multe platforme diferite, inclusiv Vinted și Depop, și are, de asemenea, o locație permanentă la Red Brick Market din Liverpool. 

Citește întreg articolul pe adevărul.ro

Mai multe