Domeniu în care românii au câștiguri colosale. În doi ani, 270 de persoane au câștigat 400 de milioane de lei

9 noiembrie 2024 15:07   Național

Un salariu bun a fost mereu important pentru angajați, dar în ultimii ani, din cauza inflației și a scumpirilor tot mai mari, o sursă cât mai mare de venit a deventi de-a dreptul crucială. Iar conform datelor de la ANAF, sute de contribuabili au reușit să scoată sume uriașe dintr-un domeniu neașteptat!

Astăzi este mai important ca oricând să avem o sursă cât mai mare de venit, iar în timp ce o mulțime de români își calculează atent chiar și cele mai banale cheltuieli, alții au reușit să de-a lovitura într-un domeniu surprinzător! Între 2022 și 2024, ANAF a identificat 270 de contribuabili care au scos aproximativ 400 de milioane de lei, din acest domeniu!

Mai precis, este vorba despre videochat, iar conform datelor de la ANAF, la data de 17 septembrie 2024, 2.950 de profesioniști, aici intrând atât persoane fizice cât și firme, funcționau în „activități ale portalurilor web”, domeniu în care este inclus și videochat-ul.

Domeniul în care românii câștigă sume uriașe

Cu câțiva ani în urmă, în 2022, în România existau nu mai puțin de 393 de societăți care se ocupau cu videochat, iar acestea înregistrau un număr mediu de 666 de angajați. Însă videochat-ul nu este singurul domeniu surprinzător din care unii români reușesc să scoată bani!

Informațiile ANAF au mai arătat și faptul că mai există 1.372 de persoane fizice și juridice care fac bani din paruri! Mai precis, aceste persoane se încadrau în categoria de „activități de jocuri de noroc și pariuri”. În același timp, alți 13.059 de oameni au o sursă de venit din „activități recreative și distractive”.

Sute de angajați activează în acest domeniu

ANAF efectuează constant analize de risc în toate sectoarele economice, pentru a depista posibilele fraude.

„Concret, sunt analizate tranzacții financiare, fiind identificate entități din România numeroase sume de bani de la diverse platforme online, iar în baza denumirii acestor platforme se poate determina tipul de activitate derulată”, a declarat, conform economedia.ro,  șefa serviciului Comunicare, Relații Publice și Mass Media din cadrul ANAF, Sabina Zereș.

Mai multe