Nebunie pe un aeroport din țară, după anularea unei curse. „Cu Wizz Air niciodată nu știi dacă pleci”

23 iulie 2024 5:28   Național

Revoltă pe aeroportul din Cluj Napoca unde compania aeriană Wizz Air a anulat, marți, în ultimul moment cursa spre Bologna Italia, lăsând pasagerii cu ochii în soare. Avionul trebuia să decoleze la ora 6,55 de pe Aeroportul Internațional ”Avram Iancu” din Cluj.

Zborul s-a anulat după check-in

Indignare la Cluj, unde zeci de pasageri pregătiți să plece în această dimineață la Bologna, în Italia, au rămas pe aeroport, după ce cursa lor a fost anulată în timp ce se aflau în autobuz în drum spre avion pentru îmbarcare.

”Am făcut check-in-ul, nu a fost nicio problemă. Ne-au urcat pe toți pasagerii în autobuze, avionul era acolo, dar apoi ne-au anunțat că zborul s-a anulat.

Cu Wizz Air niciodată nu știi dacă pleci, dacă ajungi la destinație și ce soluții ai, din păcate”, a spus un pasager nemulțumit că a pornit în concediu cu stângul din cauza companiei loe cost, transmite Știri de Cluj.

Motive tehnice

Oamenii au fost anunțați că anularea este cauzată de probleme tehnice, mai scrie sursa citată.

De asemenea, a fost anulat și zborul de retur care urma să aterizeze de la Bologna la Cluj la ora 11,20.

Ce pot face pasagerii

Potrivit site-ul Wizz Air, în cazul întârzierii și anulării unui zbor de către companie, pasagerii au la dispoziție următoarele soluții:

1)Puteți să rezervați din nou următorul zbor disponibil pe aceeași rută sau pe una similară. Sau, în cazul în care nu există zboruri disponibile în aceeași zi sau în următoarea zi (și datele ulterioare disponibile nu sunt potrivite, având în vedere scopul călătoriei dumneavoastră), vă puteți planifica singur(ă) călătoria cu altă companie aeriană sau cu un alt mijloc de transport corespunzător (și anume tren, autobuz sau mașină închiriată).

Rețineți că orice mijloc de transport alternativ trebuie să ofere condiții de transport comparabile către destinația dumneavoastră. Costurile și cheltuielile aferente, însoțite de documente justificative, pot fi trimise pentru a fi rambursate de către noi prin intermediul wizzair.com.

Prin urmare, nu uitați să păstrați și să trimiteți toate chitanțele și facturile relevante legate de costurile unei astfel de călătorii alternative (de exemplu, bilet sau combustibil);

2)Puteți anula rezervarea și puteți solicita în contul dumneavoastră WIZZ o rambursare sub formă de credite WIZZ pentru zborul anulat și pentru sectorul de întoarcere, dacă este cazul; sau, ulterior, veți putea face o cerere pentru o rambursare prin metoda de plată inițială în locul creditelor WIZZ.

Dacă doriți să vă modificați opțiunea, puteți face acest lucru în conformitate cu regulile generale și după plata taxelor aferente.

Rețineți că pentru Serviciile suplimentare, în cazul anulării, se aplică politicile privind anularea și rambursarea ale furnizorului terță parte.

Pentru a avea acces la aceste opțiuni, conectați-vă și alegeți o opțiune din profilul dumneavoastră WIZZ (în calitate de titular al rezervării). Dacă întâmpinați dificultăți, contactați Centrul telefonic Wizz Air.

În afară de opțiunile menționate mai sus, vă vom oferi posibilitatea de a efectua două apeluri telefonice în mod gratuit (sau puteți alege telex, fax sau e-mail) sau, în situațiile în care nu este posibil ca Wizz Air să vă pună la dispoziție aceste servicii, vă vom rambursa contravaloarea acestor comunicări.

Mai multe