Pentru clădirea Guvernului nu s-a mai plătit curentul din martie! Cât a fost ultima factură?

14 octombrie 2022 15:44   Național
Ultima actualizare:

Administratorii imobilului în care își desfășoară activitatea Guvernul României, în Piața Victoriei, din București, nu au mai primit factura pentru consumul de energie electrică de luni bune, anunță Fanatick.ro

Schimbarea furnizorului a blocat eliberarea facturilor

Problema ar fi apărut în primăvară, atunci când ultima factură emisă Palatului Victoria, în valoare de peste 25.000 de euro, ar fi avut o valoare care o depășea cu aproximativ 25% pe cea primită în 2021, cu toate că fusese înregistrat un consum mai scăzut.

Citește și: Facturi colosale la energia electrică, din cauza softurilor furnizorilor! Cand se va întâmpla

La acea vreme, guvernanții au decis să schimbe furnizorul, alegând Hidroelectrica, pentru oferta mult mai avantajoasă. Doar că furnizorul nu a mai emis factură, de la schimbarea contractului, în aprilie 2022, mai arată sursa citată.

De altfel, aceasta este o problemă întâlnită la mulți furnizori de energie electrică. Mulți clienți ai Enel Energie, de exemplu, se plâng de faptul că au schimbat contractele, însă acestea nu au fost înregistrate și, astfel, nu au fost emise facturi, pentru mai multe luni de consum.

Vezi și: Coșmarul facturilor din iarnă continuă! Sunt discutate noi formule de calcul

Dacă pentru Guvern nu va fi o problemă să achite o factură care cumulează consumul aferent mai multor luni, unui consumator casnic nu îi poate fi lejer să plătească o valoare record.

Altfel, guvernanții prconizează o primă factură „dureroasă”, după schimbarea furnizorului și tocmai de aceea insistă pe economii drastice. Aceștia ar fi redus programul de iluminat arhitectural al Palatului Victoria, dar și pe cel ambiental al sălilor de ședințe.

Nu rata nici: Soluţii practice şi ieftine pentru iarna aceasta: facturi mici, căldură în case!

Jucătorii din piața furnizorilor de energie electrică au confirmat întârzierea facturilor pentru noile contracte, motivând multitudinea de modificări legislative din domeniu. Ei au motivat problema prin faptul că nu au avut timp să își actualizeze softurile la noile reglementări. Cu toate acestea, furnizorii nu au nici o scuză când vine vorba despre neînregistrarea noilor contracte, întrucât unii clienți nu pot nici măcar să declare indexul aferent consumului real.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro! 

Mai multe